FitFriday | Een korte update

FitFriday
Het is weer tijd voor een nieuwe fitfriday, hoe is mijn week verlopen? kijk snel mee.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik afgelopen week niet echt lekker in mijn vel zat. Ik kwam niet lekker in het ritme en heb ook het sporten nog niet opgepakt terwijl ik wel mijn doelen al vast heb staan. Beetje teleurstellend zeg maar.

Wel had ik gister een weegmomentje en was er toch weer –0,6kg af, in totaal nu -7,9kg (sinds 1 januari)

Ik had het niet verwacht hoor, want ik heb niet echt heel erg opgelet, heb wat gesnoept tussendoor en ook niet alleen maar water gedronken, maar he toch is er wat af en ga ik zo langzaam naar mijn einddoel.

Deze aankomende week wil ik echt het sporten erbij gaan oppakken. Het eten gaat redelijk ik moet alleen weer wat meer proberen te drinken en wat minder de snacks tussendoor proberen te nemen. Dus ik ga ervoor om volgende week jullie hardloopresultaten te laten zien.

Dit is een dus wat korte fitfriday deze week, mijn excuses daarvoor, maar met wel positief nieuws zullen we maar denken.

Geef een reactie

