Mijn 6 favoriete tijdschriften

IMG_2243
Je ziet vandaag de dag een hoop magazines verdwijnen omdat veel online wordt gedaan natuurlijk. Maar ik vind het zelf nog steeds erg fijn om s`avonds voor het slapen of overdag even een momentje te pakken om door een tijdschrift te bladeren. Vandaag deel ik met jullie welke tijdschriften mijn favoriet zijn op dit moment.

Vroeger weet ik nog wel dat ik de Tina las en een abonnement later had op de Hitkrant en de Break Out. later ging ik over naar de Glamour, maar eigenlijk lees ik die ook zeker niet meer. De interesse zijn (en dat is niet meer dan normaal denk ik) veranderd. De volgende 6 tijdschriften koop ik regelmatig als ze nieuw in de schappen liggen.

– Women`s Health; zeker nu ik bezig ben met gezond leven en sporten en zo vind ik dit een heel fijn tijdschrift met veel inspiratie, workouts, maar ook leuke weetjes.
Prijs: €4,99
Komt uit: 1x in de twee maanden

– Happy In shape; Ook dit is weer zo`n gezond magazine, deze ken ik eigenlijk pas sinds dit jaar en ik vind hem erg leuk en ik heb er zeker al hele nuttige informatie uit gehaald. Leuke en inspirerende verhalen, random facts en handige tips.
Prijs: €4,99
komt uit: 1x in de twee maanden

– Sante; Deze kende ik eigenlijk helemaal niet. Het is ook een tijdschrift waarvan er hier vaak maar 1 in het schap ligt, dus ik loop hem daardoor ook wel vaak mis. Maar er staan zeker handige workout tips in, recepten en fijne weetjes.
Prijs: €3,95
Komt uit: 1x in de maand

– Vriendin; Haha dit is echt zo`n blad waarvan mijn moeder zegt, dat is iets wat je oma ook had gelezen. Lekker zo`n blad met verhalen, leuke huiselijke tips, van die onzinnige maar leuke weetjes. Echt top
Prijs: €2,40
Komt uit: Elke week

– Linda en Linda Meiden; Deze twee vind ik ook erg leuk, ik koop ze niet altijd eigenlijk alleen maar als ik er wat leuks in vind staan of de cover mij trekt. Maar de verhalen en weetjes die erin staan vind ik erg leuk. Ook de make-overs vind ik altijd leuk om te zien.
Prijs: Linda €5,59 / Linda meiden €5,50
Komt uit: Beide 1x in de maand

Als ik mocht kiezen zou ik heel graag een abonnement willen op de Happy in Shape en de Women`s Health, dat zijn toch wel de tijdschriften waar ik steeds het meest naar uit kijk als deze de winkel komt.

Koop jij nog tijdschriften? Zo ja wat is je favoriet?

Een gedachte over “Mijn 6 favoriete tijdschriften

  1. Morgaine zegt:

    Nee, eigenlijk nooit meer, en zo wel, dan Atelier, een twee maandelijks blad voor kunstenaars met name in de schilderkunst, een Happinezz maar ben ik ook allang op uitgekeken eerlijk gezegd, margriet en libelle ben ik mee opgegroeid, same old, same old…

    Ooit ben ik lid geweest van de Hitkrant, daarna de Yes, was toen nieuw, nu bestaat die al niet eens meer, hahaha

    X

Geef een reactie

