Formule W wrattentinctuur

FormuleW1
Al een paar jaar had ik een klein wratje op mijn vinger, niks ernstigs en niks besmettelijk, maar deze werd de laatste tijd groter en er kwam er 1 naast te zitten, waardoor als ik mijn vinger buigde of ergens tegenaan stootte deed het enorm veel pijn. Maar omdat ik toch wel bang was om naar de dokter te gaan om het te laten bevriezen wilde ik eerst zelf proberen er vanaf te komen met de Formule W, vandaag deel ik het resultaat met jullie. Dus als je niet tegen het aanzien van een wrat kan, dan zou ik niet door klikken als ik jouw was, want ik laat zien waar de wrat zich bevind.

Ik had al eerder ervaring vroeger met duofilm, maar deze kon ik negens vinden, dus besloot ik de Formule W te proberen.

Het is een klein flesje met een staafje erin waar de vloeistof op komt en daarmee kun je heel gemakkelijk je wrat aanstippen.

formuleW2

FormuleW3

Hierbij de beschrijving hoe je de formule W moet gebruiken.

FormuleW6 FormuleW5

Zoals je ziet adviseren ze om de formule een dag of 6 à 7 te gebruiken. En bij hardnekkige wratten zou je hem nogmaals een week kunnen gebruik en zou de wrat weg zijn.

Dus ik begon ermee op 6 maart en dit was de toestand van mijn vinger.

FormuleW4

Ik maakte mijn vinger schoon, drupte er wat van de Formule W op, plakte er een pleister op en zo een week verder. Eigenlijk was er na die week weinig verschil behalve dat mijn huid wat los liet. Dus ik besloot het nog een week te doen en ook daarna zag ik weinig verschil, ik nam wel steeds een laagje mee van de wrat na een dag of 3 maar verder niet echt.

Ik besloot me niet aan de tijd te houden en net zo lang de Formule W te gebruiken tot ik verschil zag. En nu op 21 juni kan ik je zeggen, dat de wrat  zo goed als weg is.

FormuleW7

De huid waar de wrat zat is wel rood en gevoelig en ik smeer het goed in met zalf dat het wat vettig is, maar de bulten zijn weg en ik reken en er niet op dat het voorgoed weg is, maar voor nu ben ik er super blij mee.

Ik heb de Formule W dus ruim 3,5 maand elke dag opnieuw aangebracht met als resultaat dat de wrat weg is.

Het werkt dus wel, helaas bij mij niet binnen die ruim twee weken, maar al met al is hij weg, het voelt gek om geen wrat of pleister daar meer te hebben, maar ik ben er wel gelukkig mee dat ik eindelijk mijn hand weer normaal kan laten zien, of iemand een hand kan geven zonder me te schamen ervoor, want er zit niks meer!

De Formule W is o.a. bij kruidvat te koop voor €7,55

Heb jij ervaring met wratten?

2 gedachtes over “Formule W wrattentinctuur

  1. Mylou zegt:

    Wat ideaal! Het heeft wel even geduurd inderdaad, maar dan heb je ook wat. Ik heb zelf wel eens Wartner gebruikt en dat werkte ook wel (duurde ook n stuk langer dan ze beloofden), maar dit is wat goedkoper. De prijs van Wartner hield me tegen om het nog eens te kopen, dus ik denk dat ik deze ga aanschaffen!

Geef een reactie

