4 weken vakantie, Yeey!!! En nu?


bron
En toen begon mijn vakantie. Ik werk nu 2 a 3 dagen als gastouder bij een gezin thuis, maar zij zijn nu vier weken met vakantie en dus heb ik ook vier weken vakantie… Chilll. Maar nu, wat zijn mijn plannen voor deze aankomende weken, want het is niet de bedoeling dat het met 2 keer knipperen met mijn ogen voorbij is 😉

Netflix
Haha als het eerste wil ik s`avonds lekker chillen met de nieuwe afleveringen van Orange is  the new black en Pretty Little Liars… oooo Yes!

Een boek lezen
Een poging doen om een boek te lezen, ik heb er èèn liggen en dat is niet echt een verhaal maar gewoon met tips en tricks en die wil ik graag lezen en daarna met jullie delen uiteraard

Trapkast opruimen
Dit klusje moet ook echt gedaan worden, die kast is echt te erg, gaat nooit open haha omdat er teveel zooi in ligt. En mijn skates liggen ergens achterin die ik naar voren wil halen voor de zomer

Hardlopen
En hoewel het me deze week niet gelukt is wil ik echt vanaf volgende week weer die stap zetten om te gaan hardlopen! I Must do it!!

Bloggen
Ja bloggen, filmpjes maken, vloggen en leuke artikelen maken en vooruit schrijven

Share a perfect day
2 juli staat er een uitstapje naar het Share a Perfect Day festival geplant waar ik samen met mijn moeder heen ga en ik heb er super veel zin in

En verder vooral lekker chillen en hopelijk genieten van mooi weer 😀

Wat doe jij graag in je vakantie?

3 gedachtes over “4 weken vakantie, Yeey!!! En nu?

  1. Morgaine zegt:

    Mijn ideale vrije dagen of vakantie zou bestaan uit varen, maar ik heb geen boot, reizen maar ja dat kost geld 😛

    Nee zonder dollen, gewoon ontspannen en eigenlijk een beetje in huis rommelen, bij mooi weer fietsen en fotograferen liefst daar waar ik nog niet ben geweest, of dat nu hier is dat reizen of in het buitenland. Schotland staat heel hoog op mijn lijstje, en dan echt de high lands, waar ik heen wil ben ik al achter, kan niet eens in 1 reis geboekt worden via een reisbureau, hahaha het kan wel, maar dan in losse stukken, en ja dan kun je het denk ik beter zelf doen, ben je nog goedkoper uit ook 😉

    X

Geef een reactie

