Hi, Juli! Mijn maandplannen + doelen…

HiJuli
Het is alweer Juli jongens, de zevende maand van het jaar, we zijn al weer over de helft van 2016. Ik heb op dit moment net mijn eerste week vakantie achter de rug en ik moet zeggen, er is niks uit mijn handen gekomen haha. Vandaag deel ik mijn plannen voor deze maand en wat kleine doelen die ik voor mezelf heb opgesteld.

De maand juli staat wel een beetje in het teken van mijn verjaardag. De 25ste ben ik jarig en wordt ik 29, oei bijna de 3 erin pfoei haha. dus dat moet voorbereid worden. Verder ga ik morgen (zaterdag) met mijn moeder naar het Share a perfect day festival (maandag de vlog hiervan online) en heb ik dus vakantie (alleen de laatste week moet ik weer werken) Verder staat er nog niet echt wat op de planning.

Wat zijn mijn doelen van deze maand
– Elke dag bloggen; om het bloggen weer op te pakken en ritme te krijgen, moet ik mezelf er soms echt toe zetten. Dus ik wil deze maand elke dag wat online zetten, even nog zonder mezelf vast te zetten aan tijden of vaste rubrieken.
– Beneden verdieping opruimen; even weer alle puntjes op de i zetten beneden.
– Boek lezen; ik weet nog niet precies welk boek, ik heb wel al een idee, maar dat is niet echt een verhaal maar meer een selfhelp idee
– Gezond eten en sporten; het is weer tijd om het bodieboost en het hardlopen enzo weer op te pakken, dus ook dat ga ik weer goed op een rijtje zetten. Hopen dat het weer dan ook een beetje meewerkt dat ik weer naar buiten kan.
– Bloglook veranderen; ik ben een beetje uitgekeken op mijn bloglook, dus daar ga ik ook mee aan de slag (stiekem ben ik dit al een beetje haha)

Op naar een mooie maand waarin alles weer netjes op de railz gezet gaat worden!

Heb jij zin in Juli?

Een gedachte over “Hi, Juli! Mijn maandplannen + doelen…

  1. Morgaine zegt:

    ondertussen zitten we op de helft van de maand juli, ben ik er twee ziek geweest en is er al een hoop veranderd op naar een nieuw patroon en eindelijk weer een beetje leven in mijzelf om alles te willen proberen in te halen qua blogs lezen zoals jij nu ook merkt, hahahaha

    X

Geef een reactie

