Spammen maar!!

SpammenMaar
Jeej het is weer spam tijd. Ik vind het altijd leuk om nieuwe blogs, vlogs of andere social media kanalen te ontdekken. Dus spam maar raak hieronder. Het mag van jezelf maar ook van andere waarvan jij vind dat ze een bezoekje waard vinden. 
Ps, naast de social media kanalen hiernaast ben ik nu ook af en toe op snapchat te vinden onder de naam patriciakleijn

4 gedachtes over “Spammen maar!!

  1. Tamara TS zegt:

    Tof dat we mogen spammen, dankjewel!!! Ik ben Tamara (33) van Mara Tegendraads. Ik ben nog niet zo heel lang aan het bloggen, maar heb er wel veel plezier aan. Ik schrijf over mijn leven als chronisch zieke (HS), maar ook over de leuke dingen in het leven. Ik ben een beetje blijven hangen in de jaren 90 en dat komt regelmatig terug op mijn blog. Verder zijn er shoplogs, unboxings, series, films, make-up, mode, mijn hondjes en nog vanalles en nog wat te vinden.
    http://marategendraads.wordpress.com
    FB: Mara Tegendraads
    Instagram & Twitter: @paramara1982
    BlogLovin’ : Tamara TS / Mara Tegendraads

  2. Morgaine zegt:

    Nope, heb niets te spammen, als je nog op zoek bent, dan zie mijn linklijst al klopt die ook niet helemaal meer, sommigen gestopt of verhuisd en ik moet de linkjes nog aanpassen, men is welkom bij mij, maar dat ik zelf meer zal gaan lezen, denk het niet, ik loop nu al achter en helaas is er telkens minder tijd voor mij om er nog meer te gaan lezen en reageren.

    X

Geef een reactie

