Video | Share a Perfect Day 2 juli 2016

sapdnl
Afgelopen zaterdag ben ik met mijn moeder naar het Share A Perfect Day festival geweest. Ik had kaartjes gekregen dus waarom niet toch? Het was dit jaar de eerste editie en ik neem jullie mee over de gehele dag. Excuses alvast voor het slechte geluid bij de optredens, maar je mocht alleen met telefoon beelden maken helaas.

We hebben een erg leuke dag gehad, wel vond ik het jammer dat je dus alleen met je telefoon beelden mocht maken en niet met gewoon een normale camera. Ook de workshops daar was weinig plaats dus erg druk. En je kon online van te voren wel reserveren, maar ik zie liever eerst wat je kan doen.

Het terrein was erg groot, dus van de drukte over het algemeen viel het wel mee gelukkig. Al met al hebben we een super leuke dag gehad, hele leuke optredens gezien en het op drie buitjes na erg getroffen met het weer. Als de line-up volgend jar (mocht er een tweede editie komen) leuk is gaan we zeker weer.

Veel plezier met de video!

hieronder twee kleine overzichtjes van de dag.

Artiesten272016 overzichtje

Ben jij naar het share a perfect day festival geweest?

2 gedachtes over “Video | Share a Perfect Day 2 juli 2016

Geef een reactie

