NOTD | Catrice C05 Turqouisensai `LE Zensibility`

Catrice C05 Turqouisensai
Op dit moment ligt de limited editie van Catrice genaamd Zensibility in de schappen. Het is een hele mooie lijn met zachte kleuren, met echt de nadruk op zen. Ze hebben verschillende producten en ik heb een nagellak en het oogschaduw doosje ervan gekocht. Vandaag zien jullie de nagellak!

De nagellak viel mij eigenlijk op door de vorm van de dop, zoals je ziet is het een heel puntig geheel. En ook de kleur vond ik erg mooi.

Het is de kleur C05 Turqouisensai en ik zou hem omschrijven als lichtblauw met een grijze ondertoon, ik vind het een hele aparte mooie kleur, zoiets heb ik zeker nog niet in mijn collectie.

Met twee laagjes dekt (zoals ik gewend ben van Catrice) de lak prima, hij is niet te dun en niet te dik, gewoon lekker smeerbaar.

Catrice C05 Turqouisensai3

Het kwastje ziet er interessant uit, maar ik vind het wel wat onhandig werken, het ringetje gaat eraf en dan heb je eigenlijk alleen dat stokje nog in je handen en waarbij het dan wat langer is, ga ik al snel wat bibberen omdat ik hem niet dicht genoeg bij het einde beet kan pakken. Maar oefening baart kunst houden we het dan maar op haha.

Catrice C05 Turqouisensai2

De Zensibility lijn van Catrice ligt op dit moment in de schappen bij o.a. Kruidvat en Trekpleister.
De nagellak heeft een verkoopprijs van €3,59

Ik ben erg blij met de kleur, de verpakking en vooral de dop werkt voor mij iets minder handig.

Heb jij iets gekocht uit deze nieuwe lijn van Catrice?

Geef een reactie

