Planning weekmenu #1

20160328_161623
Zelf vind ik het altijd leuk om te zien wat andere eten, inspiratie op doen voor het week menu. Ik haal meestal donderdag of zondag boodschappen (hangt van Mathieu zijn werk af) en hierop maak ik dan een weekmenu zodat ik niet tussendoor nog naar de winkel hoef. Het leek mij leuk om aankomende week met jullie te delen. Morgen ga ik boodschappen en dan volgende week vrijdag pas weer denk ik, dus vandaag het weekmenu van zaterdag tot vrijdag!

Ons aankomende weekmenu:
Zaterdag – Aardappelen, Bloemkool, Slavink
Zondag – Chicken Tonight
Maandag –  Spaghetti
Dinsdag – Aardappelen, bonen, scnhnitzel
Woensdag – Gebakken aardappelen, kipfilet, komkommer
Donderdag – Nasi
Vrijdag – Patat, sate

Wat eet jij aankomende week?

Geef een reactie

