Inspiration Spotlight #4

inspirationspotlight#4
Het is vandaag weer tijd voor een nieuwe Inspiration Spotight. In deze rubriek deel ik 4 personen met je die mij inspiratie geven op een dagelijkse basis. Een blogger, instagrammer, youtuber en een facebookpagina of groep.

1. Blogger | Ohmyfoodness
OMG, ik volg deze foodblogger nog niet zo lang, eigenlijk is ze ook 1 van de eerst, ik ben Sabine tegengekomen op youtube en heb daar haar blog gevonden. Wat ziet het er heerlijk uit wat zij allemaal maakt, er staan zeker een aantal dingen al op het lijstje. Zeker even een kijkje waard.

2. Instagrammer | Marijketekent
Ik kan uren kijken naar hoe mensen mooie teksten tekenen enzo en Marijke is er daar zeker 1 van echt heel erg leuk.

3. Youtuber | Laura Steenks
Ook Laura volg ik nog niet zo lang, maar ik ben sinds gister eigenlijk helemaal verliefd op haar filmpjes, zo lekker relaxd, mooi beeld en vooral haar bullet journaling waar ik mee geoberdeerd ben op moment zijn echt top.

4. Facebook | Stef – Quotes
Stef volg ik op facebook al een tijdje, hij plaatst dagelijks leuke, mooie en vooral ook quotes met een waarheid en dat kan ik zeker waarderen.

Heb jij nog leuke tips?

Een gedachte over “Inspiration Spotlight #4

Geef een reactie

