Gadget | Samsung Galaxy S7 Edge `Rose Gold`

samsungs7edgerosegold
Het duurde even, maar ik mocht al eerder dan verwacht mijn mobiele abonnement verlengen. Ik zit bij KPN en daar mag je al vanaf zes maanden verlengen. Ik wilde heel graag de Samsung Galaxy S7 Edge en deze heb ik nu eindelijk in mijn bezit haha. 

Er zijn vijf kleuren: Zwart, Wit, Zilver, Goud en nu ook Rose Goud
Eerst neigde ik heel erg naar de zilver kleurige, maar toen ik hoorde dat de rose goude ook verkijgbaar was wilde ik die heel graag.

Ik had de Samsung Galaxy S5 in het wit en deze zag er nog prima uit hoor, alleen werd hij erg traag en was hij snel leeg. Tja tegenwoordig zijn de toestellen die intensief gebruikt worden best snel op. Gelukkig kan ik hem natuurlijk houden dus heb ik een back-up mocht er wat met de nieuwe zijn.

samsungs7edgerosegold2

De kleur komt op camera niet heel erg goed over, maar ik vind hem echt prachtig. Hij is niet hot pink, want dat wilde ik niet, ik vind bijvoorbeeld die rose gouden iphone te fel van kleur. De randen zijn mooi afgerond, het is even wennen want je tikt snel iets aan maar ik heb daar nog weinig last van gehad. Er zit gewoon een android systeem op met google play

samsungs7edgerosegold3 samsungs7edgerosegold4

Hij komt met een oplader en stekker, oordopjes die netjes in een doosje zitten en een transfer stekkertje dat je makkelijk je bestanden van je oude naar je nieuwe telefoon kan verplaatsen, super handig.
Er zit ook een pinntje in, bij deze telefoon heb je geen los klepje meer aan de achterkant ivm de spatwaterdichtheid van de telefoon. Dus je SD en Simkaartje gaan bovenin in je telefoon.

samsungs7edgerosegold5 samsungs7edgerosegold6

Hieronder de specificaties van de telefoon (bron)
chermgrootte 5,5 inch
Resolutie 1440×2560
Paneeltype Super Amoled
Pixeldichtheid 534 ppi
Aantal kleuren 16 M
Multitouch Ja
Touchtechniek Capacitive
Toetsenbordtype Touchscreen
Processor
Chipset Samsung Exynos 8 Octa 8890
CPU ARM Cortex A53 & Cortex A57
CPU cores Octa Core
CPU snelheid 2,3 GHz
Grafische processor ARM Mali-T880
Werkgeheugen 4 GB
Camera
Cameraresolutie 12 megapixel
Aantal camera’s 1
Front-cameraresolutie 5 megapixel
Autofocus Ja
Diafragma 1,7 f
Flitser Ja
Flitstype LED
Digitale zoom Ja
Geo tagging Ja
Gezichtherkenning Ja
Video
Video-opname Ja
Videoresolutie 3840 x 2160 (4K)
Frames per seconde 120 fps
Audio
Hoofdtelefoon aansluiting Ja
Bluetooth stereo (A2DP) Ja
Spraakcommando’s Ja
Batterij
Capaciteit 3600 mAh
Type Lithium-Ion
Draadloos opladen Ja
Connector Micro-USB
Formaat
Lengte 151 mm
Breedte 73 mm
Dikte 8 mm
Gewicht 157 gram
Software
Besturingssysteem Android 6.0
Laatste OS Android 6.0
Verbindingen
2G (edge, gprs) Ja
3G (hspa, hspa+, hsdpa, hsupa, umts) Ja
4G (lte) Ja
4G+ (lte advanced) Ja
Frequentiebereik 800, 850, 900, 1800, 1900, 2100, 2600 MHz
WiFi aanwezig Ja
WiFi (wlan) Wi-Fi 802.11 a/b/g/n
5GHz ondersteuning Ja
NFC Ja
Bluetooth Bluetooth 4.2
Features
Interne opslag 32 GB
Uitbreidbaar geheugen tot 128 GB
Type simkaart Nano sim
Dual sim Ja
Trilfunctie true
Sensoren
GPS Ja
Accelerometer Ja
Gyroscoop Ja
Proximity sensor Ja
Kompas Ja
Hartslagmeter Ja
Vingerafdrukscanner Ja
Productkenmerken
Productcode Galaxy S7 Edge
Fabrieksgarantie 1 jaar

Ik ben er super blij mee, ik heb wel een hoesje besteld (transparant) dus ik hoop dat die snel binnenkomt zodat hij zo min mogelijk kan beschadigen 🙂 Ik heb deze telefoon gratis bij een kpn premium abonnement, kijk voor meer info op de kpn site. We kunnen weer twee jaar ertegenaan!

Welke telefoon heb jij?

3 gedachtes over “Gadget | Samsung Galaxy S7 Edge `Rose Gold`

Geef een reactie

