Hello, Persoonlijke + Blog update!


bron
Goedemorgen op deze eerste maandag van weer een nieuwe maand. I am back again. Ik heb 5 weken vakantie gehad en eigenlijk heb ik daar op wat losse blogs weinig gedaan aan m`n blog. Ik heb in deze weken het huis wat opgeruimd, mijn verjaardag gevierd, nagedacht over dingen en gewoon gedaan waar ik zin in had. Helaas zijn hierdoor wel wat dingen verwaterd en die wil ik vanaf nu weer gaan oppakken. Het is vandaag tijd voor een kleine persoonlijke en blog update!

Zoals ik al zei zijn er een aantal dingen verwaterd, ik heb me totaal niet aan bodieboost gehouden, niet gesport, het huishouden liep de spuigaten uit en ik heb geen tijd en energie in mij blog gestoken.

Vanaf vandaag ga ik dit weer oppakken. Ik ga weer eten volgens de bodieboost normen en ik ga het sporten (minimaal 3x per week) weer oppakken. Ik hoop het hardlopen weer op te pakken of gewoon home workouts.

Ook het bloggen heb ik gemist, ik vind het heel erg leuk nog steeds en ik vind het jammer dat ik het soms zo laat afweten.  Voor deze maand heb ik al wat artikel ingeplant en staan er a wat op papier om mee bezig te gaan.

Vanaf vandaag ga ik ook weer werken dus het dagritme gaat ook weer normaal verlopen. Ik heb zitten denken, veranderen  etc en heb voor nu een blogupload schema staan en die wil ik graag met jullie delen zodat jullie ook weten waar je aan toe bent hier op mijn blog.

Het UploadSchema
Maandag |My Diary; omdat niet iedereen van vlogs houd en omdat ik niet alles in 1 weekvlog kan proppen komt er op maandag gewoon een diary, waarin ik foto`s van de week laat zien en natuurlijk zal ik wat filteren dat niet alles wat in vlog komt ook op foto staat, dus daar zal ik even een balans in moeten gaan vinden.
Dinsdag | Op deze dag blog ik over vanalles
Woensdag | Video; Naast het weekvloggen wat ik wil gaan doen, wil ik ook andere video`s gaan uploaden, denk hierbij aan uitstapjes of wat er op mijn nieuwe telefoon staan, mijn dagelijkse make-up producten etc. Heb jij nog leuke ideeën voor video`s dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Donderdag | Op deze dag blog ik over vanalles
Vrijdag | FitFriday; deze is ook weer terug, omdat ik het gezond eten en bewegen weer ga oppakken, wil ik jullie hier weer in meenemen als stok achter de deur.
Zaterdag | Op deze dag blog ik over vanalles
Zondag | Weekvlog; ondanks dat ik het bloggen nog wel wat eng vind, vind ik het wel hel erg leuk om te doen en ga hier dus zeker weer mee verder. Dus elke zondag kun je daarom een weekvlog verwachten.

Ben je nog niet geabonneerd op mijn youtube kanaal, dat kan je hier doen!

Ik ben tussendoor bezig met een nieuwe bloglogo en aan het stoeien met een nieuwe bloglook, dus deze zal èèn dezer dagen ook online komen, maar dat ie je snel genoeg 🙂 Elke dag zal er vanaf nu aan weer om 06:00u een artikel online komen.

Ik heb er weer heel erg veel zin in om bezig te gaan zijn met mijn blog en ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik weer terug ben.

Ideeën voor video`s en blogartikelen zijn natuurlijk altijd welkom 🙂

Liefs Patricia

3 gedachtes over “Hello, Persoonlijke + Blog update!

  1. Morgaine zegt:

    Ik zat inderdaad nu eens te kijken naar de indeling van je blog, of ik nu gek was of dat er een verandering was gekomen 😉

    Doe wat je wilt doen, en wanneer jij wilt!

    X

Geef een reactie

