Terugblik op de maand Juli 2016!

13729081_1240922139252742_1754122223609028174_n
Het is alweer augustus en omdat ik gister een beetje mijn doelen met jullie heb doorgenomen, leeg het me nu leuk om even terug te blikken op afgelopen maand. Het was best een goede maand, op wat kleine dingetjes na, maar al met al heb ik hem prima afgesloten. Kijk je mee!

– Ik ben gestart met Bullet Journaling
– Samen met mijn moeder bezocht ik het Share A Perfect Day Festival
– Ik had vakantie
– De Samsung Galaxy s7 Edge werd (eindelijk) mijn nieuwe telefoon
– Ik was jarig en werd 29!
– We bezochten het ballonfestival in Olen en Joure
– Ik werd verslaafd aan pokemon go
– Ik ben mee geweest met de vrachtwagen
– Kon goed nadenken over wat ik met mijn blog etc. wil

Al met al een leuke maand waarin we leuke dingen hebben gedaan.

Wat heb jij afgelopen maand allemaal gedaan?

Een gedachte over “Terugblik op de maand Juli 2016!

Geef een reactie

