TAG | Zomerse Dilemma`s

Tagzomersedilemmas
Jaja het is zomer en hier in Nederland is dat of gietende regen of bloedheet haha. Op de blog van eenbeetjestoer kwam ik de zomerse dilemma tag tegen en het leek me leuk om deze in te vullen. Dus ben je benieuwd of ik liever op blote voeten door het gras of op blote voeten door de branding loop of nooit meer mijn teennagels lak of nooit meer slippers zou dragen! lees dan zeker verder.

1. Op blote voeten door het gras OF op blote voeten door de branding?
Doe mij maar de branding, je weet nooit wat er allemaal in het gras te vinden is aan beestjes en prikkende plantjes of uitwerpselen van beesten brr

2. Een vakantie op een tropisch eiland OF een zonnige, culturele stedentrip
Ik kan niet goed tegen de warmte, dus ik zou wel kiezen voor het eiland, omdat ik daar waarschijnlijk wel schaduw kan vinden en niet door warme dorpjes hoef te slenteren.

3. Jouw diner bestaat alleen nog maar uit homemade pastasalade’s OF Jouw diner bestaat alleen nog maar uit barbecueën
Ik vind het leuk om te barbecueën, maar niet voor altijd dus dan kies ik toch voor de pastasalades

4. Zwoegen in de sportschool OF workouts in de buitenlucht
Ik haat de sportschool dus dan liever in de buitenlucht, dit kan namelijk ook dan gewoon achter in de tuin of in het bos waar weinig mensen komen haha

5. Iedereen denkt dat jij de zon tevoorschijn tovert OF niemand wil ooit nog met jou op vakantie
Haha, laat ze dan maar denken dat ik de zon altijd tevoorschijn tover, dan kan ik nog de schuld aan de natuur geven, als mensen niet meer met mij op vakantie willen gaat er toch ergens anders iets niet goed!

6. Een hele zomer doorbrengen in Scandinavië OF een hele zomer backpacken door Azië
Doe maar mij Scandinavië

7. Nooit meer jouw teennagels lakken OF nooit meer slippers dragen
Dan kies is wel voor nooit meer teennagels lakken. Ik draag niet vaak slippers maar ik draag nog minder nagellak op mijn tenen 😉

8. Je draagt de hele zomer een nét te kort zomers rokje OF je mag nooit meer jouw benen ontharen
Doe dan het rokje maar, nu draag ik geen rokjes, maar om nu nooit meer mijn benen te kunnen ontharen dat lijkt me ook niks!

9. Iedere nacht illegaal kamperen in een weiland OF iedere nacht doorbrengen onder de sterrenhemel
Dan ga ik liever illegaal kamperen, dan heb ik in ieder geval een soort van dak boven mijn hoofd, ik ben geen fan van zo maar ergens random gaan slapen!

10. Jouw favoriete ijsjessmaak is nergens meer verkrijgbaar OF je mag de hele zomer geen zoetigheid meer
Dan de ijssmaak maar, ik ben best wel een zoetekauw dus dat zou ik dan erger vinden dan die ene ijssmaak…

11. Iedere zomer hoor je altijd ‘Op een onbewoond eiland’ van Kinderen voor Kinderen in jouw hoofd OF bij het horen van muziek begin je onuitstaanbaar te huilen
Haha wat een keuze, nou dat huilen laten we dan maar voor wat het is en het liedje van kinderen voor kinderen is best leuk en zit soms ook wel eens in mijn hoofd dus no problem!

Nou ik hoop dat we nog een beetje een redelijk zomer krijgen, met normale temperaturen en dagen. Een graad of 24 met een beetje wind is voor mij warm zat en prima! Mocht je de tag over willen nemen dan mag dat natuurlijk. Let me know en ik kom zeker even bij je kijken.

Hoe ziet jouw ideale zomerweer eruit?

 

Geplaatst in: TAG

Een gedachte over “TAG | Zomerse Dilemma`s

  1. Morgaine zegt:

    Wel iets hoger, zo’n 27 a 28 graden, ja heerlijk, goed voor mijn spieren namelijk, wel moet ik dan even kunnen wennen en dat is deze zomer dus nog niet gelukt, en als het stabiel blijft dan vanaf anderhalve week verder dan ben ik zo energiek als maar zijn kan 😀

    X

Geef een reactie

