Fitfriday | Een zwakke start

Goedemorgen, het is weer tijd voor een nieuwe fitfriday. Het is al weer een tijdje geleden, toen ik ruim 5 weken geleden vakantie kreeg ben ik tijdelijk gestopt met lijnen en vandaag vertel ik je hoe dat ging en hoe mijn eerste week na de vakantie weer is verlopen.

In mijn vakantie heb ik echt nergens naar gekeken. Ik heb een hoop gesnaaid en niet gesport em de schade daarvan was helaas te zien op de weegschaal en aan de ene kant baal ik daarvan maar aan de andere kant heb ik wel lekker vakantie gehad zonder die stress.

Afgelopen week ben ik weer aan het werk geweest en ik merk wel dat ik veel moeite heb om het weer op te pakken het goed eten en het sporten.

Ik heb wel wat vaker water gedronken en weer wat meer fruit, maar ook wat snaaimomenten gehad waardoor ik erna weer spijt had.

In de vakantie ben ik bijna 4 kg aangekomen 😣 gelukkig heb ik bij mijn weegmoment gister weer een (ietwat onverwachtse) -0,8kg waarbij de teller nu op -3,8kg staat. Dus dat is weer het getal waar we vanaf nu op doorgaan. Ik hoop dat ik de flow weer een beetje kan gaan terug vinden en de dalende lijn weer kan gaan voortzetten!

Heb jij nog tips om na de vakantie de draad weer op de pakken dan hoor ok dat natuurlijk graag.

Liefs Patricia

Een gedachte over “Fitfriday | Een zwakke start

  1. Morgaine zegt:

    Heel simpel, dat is ook vanuit ervaring, ik weet hoe dat is, om iets weer op te moeten pakken, geen zin en zo en smoesjes, maar eigenlijk, gewoon DOEN, en als je dan weer start, dan voelt het zo lekker dat je meestal, ik zeg meestal vanzelf wel door gaat 😉

    X

Geef een reactie

