Series op Netflix die ik heb gezien of nog aan het kijken ben!

NETFLIXWATcH
Sinds wij Netflix hebben vind ik het heerlijk om vooral series te kijken. Films vind ik ook wel leuk, maar veel heb ik zelf op dvd of al eens in de bios gezien. Ik probeer echt te kijken (op mijn favoriete films na dan haha) wat nieuw is of wat ik nog niet heb gezien. Vandaag deel ik de series die ik tot nu toe heb gezien of waar ik mee bezig ben.

* Orange is the new black
Alle 4 seizoenen van deze serie heb ik gekeken en ik vind hem super en ik hoop zeker dat er nog een 5de seizoen komt.

* House
Met deze serie ben ik nu bezig. Ik heb zelf seizoen 1 op dvd, maar er staan op Netflix 8 seizoenen haha dus dat is het betere werk vind je niet?

* Fuller House
Het eerste seizoen heb ik gezien, ik was helemaal fan van het vroegere Full House en ik vind dit ook wel leuk, maar niet leuker dan vroeger zeg maar, ik mis een bepaalde spontaniteit ofzo in de verhaallijn.

* Broadchurch
Best een vage serie, maar wij hebben seizoen 1 op tv gevolgd en ik zag laatst dat er een nieuw seizoen online staat, dus deze ga ik zeker nog kijken.

* GossipGirl
Uiteraard heb ik al deze seizoenen gezien haha en ik vind hem top!

* Pretty Little Liars
Ook deze heb ik op het puntje van mijn stoel helemaal afgekeken en ik kan niet wachten tot het laatste seizoen online komt te staan!

Dit waren de series die ik tot nu toe heb gezien of waar ik nog aan bezig ben. Heb jij nog leuke serie aanraders op Netflix? Let me know!

Wat kijk jij graag op Netflix?

Een gedachte over “Series op Netflix die ik heb gezien of nog aan het kijken ben!

  1. Morgaine zegt:

    Grappig je noemt nu net bijna alle series zoals House, die heb ik op tv en dvd al helemaal gezien, hahahaha geweldige serie!

    En de rest vind ik niets aan!

    Wel heb ik nu once upon a time kunnen zien, half om half voor mij… niet helemaal mijn ding, maar toch qua kostuums soms heel mooi.

    Prison Break, oh yeah! daarna lang niet eens wat anders kunnen starten, we wachten op toch een nieuw seizoen nu, maar hij is al compleet op Netflix.

    Rita, andere taal maar geweldig! Ik wacht al heel lang op seizoen 4.

    Reign, nu nog maar 2 seizoenen, een derde is er ook overduidelijk maar wanneer die komt… ik hou van kostuumdrama’s.

    Suits seizoen 4 nog een keer zitten kijken…

    En…. verder nog niets voor nu.. van alles gesprobeerd, ook wat jij noemt, maar ben telkens blijven hangen in afl. 2 of 4…

    X

Geef een reactie

