TAG | Ik als blogger…

IMG_4958
Vandaag is het weer tijd voor een tag en wel 1tje met 13 vragen over mij als blogger. Ik kwam hem tegen op de blog van Maris en het leek mij wel leuk om deze in te vullen. Dus ben je benieuwd wat ik eet of drink tijdens het bloggen of wanneer het voor mij het beste moment is om te bloggen, lees dan zeker even verder.

1. Waar haal jij de meeste inspiratie vandaan?
Eigenlijk haar ik inspiratie uit alles. Andere blog bezoeken, om me heen kijken, dagjes weg of soms zelfs iets wat ik lees of andere hoor zeggen. Dus vooral uit de omgeving!

2. Wat eet of drink jij tijdens het bloggen?
Eigenlijk niet iets specifieks, gewoon wat ik al heb staan of ik pak een glas water of cassis, maar dat vergeet ik dan toch op te drinken haha.

3. Als jij een jaaroverzicht maakt over je blog, wanneer begin je daar dan mee?
Ik heb dit nu 1 keer eerder gedaan en ben daar de week voor kerst mee begonnen en dat beviel wel. Goed kijken welke artikelen het goed deden, reacties lezen en dat soort dingen het neemt wel even wat tijd in beslag, maar het is wel erg leuk om te doen.

4. Wat is het meest waardevolle wat jij als blogger hebt geleerd?
Eigen blijven, dat hoe mooi de blog van een ander ook is het belangrijker is wie er achter de blog zit en waar ze over schrijven. Ik kan bij andere hun blog nog zo mooi vinden, maar als diegene constant klaagt op social media bijvoorbeeld haak ik snel af. En je kan niet iedereen tevreden stellen.

5. Wat is voor jou het beste moment om te bloggen?
Ik heb niet echt ritme in een blogdag ofzo wat ik wel heel graag zou willen zodat ik wat vooruit kan werken. Maar het liefst tik ik mijn blogjes, fotografeer ik alles wanneer ik alleen ben zodat ik lekker mijn ding kan doen en door kan gaan.

6. Wat zou jij nog willen bereiken als blogger?
Het liefst zou ik zo willen groeien dat ik er naast het gastouder zijn nog een centje mee bij kan verdienen, maar ik vind het al super dat ik wat samenwerkingen heb mogen doen en steeds meer bezoekers krijg.

7. Voel jij je vaak onzeker na het publiceren van een artikel?
Niet echt, alleen als het hele persoonlijke artikelen zijn. Ik heb niet echt een draad in mijn artikelen of bepaalde richting, dus als ik ergens onzeker over ben gooi ik het gewoon niet online.

8. Heb jij veel contact met collega bloggers?
Uhm, nee eigenlijk helemaal niet, ik reageer wel eens op instagram bij andere, maar echt vriendinnen contact ofzo heb ik niet en dat vind ik soms ook best wel jammer. Maar misschien komt dat nog, je weet nooit!

9. Wat voor muziek of welke tv zender heb jij het liefst aan onder het bloggen?
Niks, en dat klinkt heel saai, maar het liefst heb ik het gewoon stil met het geluid van de omgeving om me heen anders kan ik mij helemaal niet concentreren en wordt ik te snel afgeleid.

10. Op welke dag ontstaan bij jou de meeste artikelen?
Meestal op een weekend dag dat ik dan een hoop inspiratie krijg, dan schrijf ik dat op in mijn telefoon of nu in mijn bullet journal en dan ga ik daar later mee aan de slag.

11. Op welk artikel op je blog ben je het meest trots?
Dat zijn denk ik de bloggers interviews die ik een lange tijd heb gedaan, daar kreeg ik altijd zulke leuke reacties op. En het is dat ik geen aanmeldingen meer kreeg dat ik er mee ben gestopt, maar ik vond het ook heel leuk om te doen. Dus misschien komen die wel weer terug als ik meer aanmeldingen krijg.

12. Waarom zou iemand een blog moeten starten?
Natuurlijk is bloggen leuk en je moet het echt alleen doen als je het leuk vind om te doen, leuk vind om te schrijven over dingen die jou interesseren, of die jou passie geven of misschien heb je een specifieke hobby of iets waar je dingen over kwijt wilt. De blogwereld is een bijzondere wereld en ik vind het leuk om daar deel van uit te maken ook al is het (nog) klein.

13. Wie zou jij willen vragen deze tag ook in te vullen?
Eigenlijk iedereen die dat leuk vind, ik weet dat bepaalde bloggers helemaal geen tags invullen dus vind dat lastig in te schatten. Dus vind je dit een leuke tag, neem hem dan zeker over en laat het even weten dan kom ik even bij je kijken.

Zo dit was de tag, en ik kom er achter dat ik best wel een losse flodder als blogger ben haha, geen vaste ritmes om te bloggen en te vaak achter de feiten aanloop. En ik denk als ik groter wil worden en er ook wat aan wil verdienen ik een stapje harder moet lopen kwa artikelen, stiptheid en misschien ook wel de look van mijn blog.

Wat zou jij graag nog op mijn bloggen willen zien?

Geplaatst in: TAG

Geef een reactie

