Weekly Rewind #1 | Werken, Kijkduin en boodschappen

20160809_141847
Goedemorgen op deze maandag en de nieuwe dag van de week. Na het blogje van zaterdag is er een kleine last van mijn schouders gevallen, ik kreeg lieve reacties daarop (nog bedankt daarvoor x) en ben ik met wat nieuwe energie weer aan het bloggen begonnen. Ik zat te twijfelen om een pauze in te lassen maar toch maar niet gedaan. Ik miste sommige onderdelen en die ga ik weer terug brengen en andere onderdelen haal ik eruit, maar dat merken jullie vanzelf ๐Ÿ˜‰ Vandaar dat ook de Weekly Rewind weer terug is op maandag. Ik zal deze week alles voor mezelf vooral vast zetten en ik hoop vrijdag met de nieuwe look van de blog te komen! Kijken jullie mee naar afgelopen week?

Maandag

Het is weer maandag, dus er moest weer gewerkt worden. De kinderen hebben nog vakantie dus het is wel een uitdaging om ze bezig te houden zo een hele dag.

20160808_073119

Patricia, mijn auto is kapot, kun jij die maken? Uhm ja hoor da tproberen we wel… handig als er een onderdeel mist haha

IMG-20160809-WA0031

Dinsdag

Brood geven aan de beestjes

20160809_141847

En daarna lekker even uitrazen in de speeltuin samen!

20160809_145852(0)

Woensdag

Laatste werkdagje van de week

IMG_20160810_072733

Lekker tosti eten met de kleine, de oudste is naar een vriendje vandaag

20160810_115047

Donderdag

Nou het weekend begint lekker druilerig

20160811_110602

Vrijdag

Voor de boodschappen maar even de koelkast en de vriezer opruimen, man er lag van onze verjaardagen zoveel in dat er veel niet goed meer was. Dus nu weer lekker alles schoon

20160812_160914

Zaterdag

Met Mathieu mee

20160813_085330

S`avonds gaan we naar Kijkduin pokemons vangen hihi. Deze dag heb ik uitgebreid gefotografeerd voor een plog, die komt morgen online!

20160813_202027

Zondag

Nadat we pas rond half 5 op bed lagen (oeps) hebben we uitgeslapen,ย Helaas flinke hoofdpijn, maarja we moesten nog even boodschappen doen voor aankomende week.

20160814_161854

Zo het is nu zondagavond nu ik dit tik, Mathieu is met zijn nachtdienst week begonnen en ik ben lekker wat aan het bloggen enzo, lekker rustig aan. Morgen weer aan het werk dus op tijd richting bed ook. Aankomende week staat er naast het werken niet veel op de planning, ik wil lekker mijn aandacht in het bloggen steken, vrijdag komen ze voor asbestcontrole in huis en als het mooi weer is hopen we naar Grave te gaan voor een ballonfestival. Ik wens iedereen een hele fijne week!

Hoe was jou week?

2 gedachtes over “Weekly Rewind #1 | Werken, Kijkduin en boodschappen

  1. Morgaine zegt:

    Heerlijk om het zo weer terug te zien, foto’s!!! hahaha ja dat vind ik heerlijk, fijn dat je dit weer hebt terug gebracht ๐Ÿ˜€

    En kijkduin, lol, ik ben benieuwd!

    Tosti’s ik realiseer mij net dat ik nog kaas heb liggen en tosti brood in de vriezer, dusssssssssss hahahaha

    X

Geef een reactie

