Bloggen versie 3.0!

bloglook1e2
Zoals je al eerder hebt kunnen lezen ben ik druk bezig om dingen voor mezelf op een rijtje krijgen of aan te passen. Ik begin hierbij bij mijn blog omdat dit toch hetgeen is wat ik het leukst vind om te doen. 

Ik ben bezig geweest met de blog-layout en zoals hij nu is, is hij weer naar mijn zin. Het logo bovenaan zal misschien nog iets worden aangepast, maar voor nu ben ik tevreden. Doordat ik de gratis wordpress versie gebruik heb ik niet heel veel mogelijkheden, maar misschien dat dit in de toekomst nog zal gaan veranderen.

Voor mezelf en voor jullie vind ik het fijn om een soort van schema aan te houden om het bloggen zo leuker en wat makkelijker te maken. Voorlopig heb ik het volgende staan.

Maandag : Weeky Rewind
Dinsdag: Artikel
Woensdag: Artikel
Donderdag: Vlog (van woensdag)
Vrijdag: Artikel
Zaterdag: Zaterdag video (vlog, diy, tags etc)
Zondag: Geen artikel

Op maandag is de weekly rewind weer terug waarin ik terug kijk in foto`s op mijn afgelopen week. Het is 1 van de beste artikelen die gelezen worden en ik kreeg zulke leuke reacties, dat ik het er lekker in ga houden. En is het is natuurlijk altijd een leuke herinnering

Ook staat youtube erbij. Ik vind filmpjes maken erg leuk, maar doordat ik zelf erg onzeker ben voor de camera vallen snel video`s af die ik in gedachten heb. Ook het vloggen is daardoor confronterend, maar door het gewoon te doen hoop ik dat ik  over die onzekerheid heen kom.
Dus ik ga 1 dag in de week vloggen en als ik natuurlijk iets leuks ga doen ofzo in het weekend dan komt daar een extra video van.

Verder komen dinsdag, woensdag en vrijdag gewoon andere artikelen online zoals ze nu online komen.

Zoals je ziet heb ik zondag als blogvrije dag gehouden. Hier is niet echt een specifieke reden voor, maar misschien dat het mezelf ook wat rust geeft om op zondag echt lekker te chillen en zaterdags weg kan gaan zonder te stressen dat er wat online moet haha. En ja ik weet het je kan ook voor uit schrijven, maar ik weet van mezelf dat dit vaak een week of 2 a 3 lukt en dan valt dat weer in het water. Het is overigens wel iets wat ik mezelf aan wil gaan leren, dus wie weet komt er in de toekomst een vaste rubriek erbij op zondag, maar voor nu is het even rust.

Voor nu is dit het, zowel jullie als ik weten waar we aan toe zijn. Voor mezelf wil ik nog kijken om 1 of 2 dagdelen in de week te creëren om echt voor mijn blogartikelen te gaan zitten, misschien de ene dag fotograferen en de andere dag de artikelen te tikken en ook ben ik de puntjes op de i aan het zetten met de sidebar, about pagina etc, maar dat is natuurlijk iets geheel achter de schermen 😉

Als jullie nog leuke ideeën hebben voor video`s of gewone artikelen laat maar weten oke!

Je kan mij op de volgende social media vinden zodat je als eerste op de hoogte bent van een nieuw artikel of nieuwe video
InstagramTwitter – Snapchat = patriciakleijnYoutubeBloglovin

Let`s Blog On!!

Geplaatst in: Blog

4 gedachtes over “Bloggen versie 3.0!

  1. Morgaine zegt:

    Besef jij wel dat jij wel degelijk een ritme hebt? Eentje die ik niet eens heb? Op vaste dagen een blog willen produceren en ook al lukt het niet altijd om wat voor reden dan ook, vasthoudend ben je wel!

    En dat is een mooie karaktertrek! ❤

    X

Geef een reactie

