Blogger Dilemma TAG

Bloggerdilemmatag
Op de blog van Vera kwam ik de blogger dilemma tag tegen. Dilemma`s hebben we allemaal denk ik wel eens, keuzes moeten maken die we eigenlijk niet willen maken, maar er niet onderuit komen. Vandaag moeten we in de tag bijvoorbeeld kiezen voor foto`s of tekst of social media of mail. Dus ben je benieuwd, kijk dan zeker verder.

* Nooit meer tekst of nooit meer foto`s op je  blog?
Dan heb ik liever nooit meer foto`s, ik vind het heel erg leuk om foto`s te maken, maar met tekst kun je een hoop vertellen wat je op beeld soms niet scherp krijgt.

* Altijd een huilbui als je je blog bezoekt of altijd 30 minuten moet wachten op je blog?
Haha, nou dan wacht ik wel 30 minuten. Dat huilen doe ik wel om andere dingen, als dat zou gebeuren dan zou ik heel de hele dag zitten janken denk ik haha

* Je blog bestaat voor een groot gedeelte uit advertenties of je kunt niet meer reageren op de reacties die je ontvangt?
Dan liever de advertenties, want ik vind het leuk om reacties te krijgen, te reageren en zelf reacties te plaatsen en dat houd ook het contact met mijn lezers en dat vind ik het leukst.

* Geen social media of geen mailbox?
Ik zou het helemaal geen probleem vinden om geen mailbox te hebben hoor, ik ben best social media verslaafd als ik het zo mag noemen haha, en via social media kun je ook berichtjes sturen en ontvangen dus dat kan de mailbox wel vervangen.

* Je foto’s zijn onwijs wazig of je hebt altijd witregels tussen de zinnen op je blog?
Ik vind het irritant als ik wazige foto`s heb, want zo komen de dingen helemaal niet mooi over dus dan kies ik voor de witregels. Hoewel dit soms best irritant is vind ik wazige foto`s nog storender!

* Je artikel blijft maximaal 12 uur staan op je blog of je mag maar twee uur in de week bloggen?
Dan maar twee uur in de week bloggen, ik denk dat je in twee uur als je achter elkaar werkt een hoop gedaan krijgt en als je artikel maar 12 uur blijft staan heb je al die moeite toch voor niks gedaan eigenlijk en dat zou zonde zijn.

* Je mag niks persoonlijks kwijt op je blog of je layout is heel simpel en wit?
Dan mijn layout simpel wit, hij is nu ook aardig clean met wat zwart erbij, maar dat heb ik dan liever dan dat me wordt opgelegd waar ik over moet en mag schrijven.

* WordPress of Blogger houdt geen spam tegen of Bloglovin werkt niet?
Ik zie dat er een hoop volgers via bloglovin komen, zelf kijk ik blogs ook via bloglovin en zou het niet fijn vinden als dat niet werkt. Spam kun je makkelijk zelf filteren (tenzij je natuurlijk veel reacties krijgt) dus dan kies ik voor nu dat de spam maar niet wordt tegengehouden.

* Je artikelen moeten altijd rijmen of je hoort alleen maar negativiteit in je hoofd als je een artikel schrijft?
Ik ben echt een ramp met rijmen, en de negativiteit zit toch altijd in mijn hoofd of ik nou schrijf of niet haha, dus dat is niet zo`n moeilijk keuze

* Je moet reclame maken over je blog aan iedereen die je spreekt op een dag of je moet elke dag een shirt aan met: ‘bezoek mijn blog {naam van je blog}?
Ik ben niet zo goed in vreemde aanspreken dus dan draag ik wel een t-shirt hoor met mijn blognaam erop, geen probleem en nog leuk ook haha

Dit was de bloggers dilemma tag, mocht je hem nu ook leuk vinden neem hem dan zeker over. Laat even hierachter weten dan kom ik even bij je kijken, lijkt me leuk.

Wat zou jij kiezen? Nooit meer tekst of nooit meer foto`s?

Een gedachte over “Blogger Dilemma TAG

  1. Morgaine zegt:

    Een lastige vraag, gezien ik beiden leuk vindt, en soms is een foto alleen genoeg, ik ken er ook genoeg die alleen foto’s plaatsen en slechts een titel mee geven, erg leuk, maar je moet heel creatief zijn 😉

    Ik ga dan toch voor de foto’s en nul tekst. 😉

    X

Geef een reactie

