Op naar Warsteiner Internationale Montgolfiade!

14125492_1264495940228695_676183673328514132_o
Het is weer even stil geweest op mijn blog, mijn excuses daarvoor. Waarom? eigenlijk geen idee, ik had door het warme weer ook helemaal niet de behoefte en de inspiratie om iets te doen dus ik heb het even naast mij neergelegd. Maar we zijn er weer en eigenlijk toch ook weer niet. Want wij vertrekken vandaag (of morgen) op onze jaarlijkse trip naar Warsteiner Internationale Montgolfiade, voor het 10 daagse ballonfestival. Ik heb vooruit geschreven dus er zullen gewoon artikelen online komen, maar omdat ik daar (waarschijnlijk) geen internet zal hebben zal ik dus niet kunnen reageren of op social media aanwezig zijn.

Wat je kan verwachten is dat er geen weekly rewind online komt maandag, puur omdat ik maar 3 dagen thuis ben en eigenlijk dan alleen maar bezig ben met inpakken en het huis klaarmaken om te vertrekken. Dus de artikelen die online komen zullen niet helemaal in het blogschema zitten, maar dat komt na mijn vakantie wel weer op de rails.

We zijn dus weg van 1 (of 2) september tot 11 september en we hebben iemand die op onze beesten en huisje past dus no worries!

De week na onze vakantie wil ik gaan vullen met  WIM (Warsteiner Internationale Montgolfiade) vlogs en als je vlogs niet leuk vind om te kijken gooi ik er ook wat foto`s onder zodat je die kan bekijken als je geen zin of tijd hebt voor de vlog, dus voor ieder wat wils.

PS: mocht ik wel internet hebben, dan schuif ik de artikelen en vlogs om, dat is wel zo leuk lijkt me, maar dat zal je dan vanzelf meemaken. Voor nu staan er artikelen klaar!

Ik wens jullie een fijne 1,5 week toe en tot 12 september 🙂

2 gedachtes over “Op naar Warsteiner Internationale Montgolfiade!

Geef een reactie

