Wat neem ik mee op vakantie om te doen!

watikmeneemnaarwim2016
Zelf vind ik altijd erg leuk om te zien wat andere zoal meenemen op vakantie. Ik ben altijd iemand van dat ik een hoop meeneem wat ik uiteindelijk niet ga gebruiken en dus loop te sjouwen voor niks en daar wil ik een beetje vanaf haha. In al die jaren dat we naar Warsteiner Internationale Montgolfiade gaan weet ik ongeveer wel een beetje wat wel en niet mee hoeft en vandaag deel ik met jullie wat ik meeneem om mijn tijd daar door te brengen.

Er is rondom Warstein niet veel te doen, we hebben veel dingen daar de eerste jaren al gedaan en doen dat eigenlijk alleen nog maar om de tijd te doden (denk aan een wildpark, winkelcentrum, rondje dorp etc.)

De ballonnen die gaan s`morgens omhoog al vroeg rond half 7 waardoor we dus vroeg wakker zijn en s`avonds rond 18:30 waardoor we dus ook weer op tijd terug zouden moeten zijn. We vertoeven daardoor eigenlijk best veel op de camping waar we staan en moet je dus een beetje de dag doorkomen als het bezoekje aan de supermarkt voorbij is!

Dit is wat ik dit jaar meeneem op deze Warstein vakantie
– Boek 1 | Wacht op mij van J. Lynn
– Boek 2 | Ga voor mij van J. Linn
– Boek 3 | Spark Joy van Marie Kondo
– Boek 4 | Nooit meer te druk van Tony Crabbe
– Woordzoeker boekje
– Computer (niet op de foto)
– Offline game op mijn telefoon ( in dit geval bubble shooter)
– Bullet Journal
– Mandela Kleurboeken

Zoals je ziet wel aardig wat en de boeken is de vraag of er in gelezen gaat worden, maar ik ben het wel van plan omdat ik er een review voor jullie over wil schrijven over boek 1 en 2 haha aan de tijd zal het niet liggen, dat zal ik genoeg hebben, maar of ik liever ga kleuren of lezen dat zal er nog om spannen!

Wat neem jij altijd mee als je op vakantie gaat om te doen?

Een gedachte over “Wat neem ik mee op vakantie om te doen!

  1. Morgaine zegt:

    Uhhhh ik vermoed dit keer mijn haakwerk, mijn laptop natuurlijk en mijn foto camera, mijn fiets.. ja ook mijn fiets, hahahaha mijn ouders hebben een fietsdrager op de auto, dus dat komt wel goed, verder heb ik alle luxe van dien, van elektrisch bed tot een tv en stereo installatie een uitgebreide keuken met vriezer, lol… dus ik zit eigenlijk thuis, maar dan bij hen 😉

    Maar als ik in jouw stijl op vakantie zou gaan nu, wat tekenspullen inderdaad, altijd bij mij, wat te lezen ook, maar dan maar 1 boek of zo, en mijn haakwerk is nu heel makkelijk natuurlijk.

    X

Geef een reactie

