Back from three to one!

backfromthreetoone
Soms dan heb ik van die ideeën waarvan ik dan niet kan wachten om ze uit te voeren en dan lijkt het een top plan en vervolgens komt er helemaal niks van of het werkt voor geen meter.

Zo dus ook met het idee voor verschillende instagram accounts.
Ik heb een persoonlijk instagram account dat is patriciakleijn, maar daarnaast besloot ik om voor mijn weightloss yourney een nieuw account aan te maken. Dit sloeg wel aan en ik kreeg wel volgers, maar ik vergeet er gewoon op te plaatsen omdat ik vergeet te switchen van accounts.

Vervolgens kwam ik met het briljante plan tijdens mijn bullet journal start om ook daar een apart account voor te maken, nou je raad het al.. er zijn wel geteld 14 berichten op geplaatst (zucht) Dus nu heb ik besloten om zowel mijn weightloss account en mijn planwithme account op te zeggen en gewoon alles op 1 account te gooien. That`s all a part off my life dus waarom niet gewoon op mijn dageijks account toch?

Dus vanaf nu kun je mij vinden op het instagram account patriciakleijn voor alles, persoonlijk, plan foto`s, blog, weightloss noem maar op!

De andere accounts laat ik er nog even op staan met de post dat mensen naar mijn huidige instagram kunnen en na een week of 2 a 3 haal ik ze offline!

Back from three to one!

Een gedachte over “Back from three to one!

  1. Morgaine zegt:

    ja, dat meerdere accounts werkt vaak maar even en dan is het alweer een heel gedoe, hahahaha Ik herken dat, niet op instagram maar ooit draaide ik 2 verschillende blogs tegelijk, eerst eentje, maar er kwam er eentje bij, maar op den duur werd dat ook eigenlijk één.

    X

Geef een reactie

