Bullet Journal | September set-up!

IMG_84652
Ik ben nu voor de derde maand bezig in mijn Bullet Journal en hoewel ik hem soms vergeet in te vullen vind ik het wel heel erg leuk om bij te houden, voor de spread voor mijn blog en de weekly`s vind ik handig. Vandaag deel ik voor het eerst hoe ik mijn set-up heb gemaakt voor september.

Beginpagina
Deze maak ik als start van de maand, steeds weer anders!

IMG_8465

Maandspread
Aan de linkerkant heb ik de maand uitgeschreven en hier schrijf ik ook onze afspraken in en wanneer ik moet werken etc. En rechts heb ik 4 hokjes gemaakt, waarin ik 4 goals voor de maand maak, een leuke quote schrijf in het andere vakje links onderin verander ik steeds, er staat nu weightloss, maar dit is niet vast en daarnaast heb ik alvast een overzichtje van de maand erna gemaakt

IMG_8467

September Tracker
Op deze pagina heb ik dingen staan die ik wil afvinken zodat ik kan zien wanneer ik het gedaan heb en of het uberhaubt er van is gekomen om zo een beetje overzicht te krijgen

IMG_8469

September Memories
Hier ga ik kleine tekeningetjes maken van dingen die we deze maand hebben meegemaakt, zoals de luchtballonnen, een etentje, verjaardag etc!

IMG_8471

Blogplanning
op deze pagina maak ik mijn blogplanning. Ik schijf het eerst met potlood en zodra ik dan wat online heb of heb ingepland dan schrijf ik het over met een zwarte pen en dit werkt tot nu toe erg fijn.

IMG_8473

Warstein planning
Voor deze maand heb ik een speciale warstein spread gemaakt. Hierin kan ik bijhouden welke vluchten er door zijn gegaan en welke registraties we hebben gezien dit jaar!

IMG_8475

Na deze pagina`s komen de weekly`s die ik per week altijd maak en aangezien we eerst op vakantie gaan zit deze eerste september week er nog niet in, maar hier zal ik later een artikel van maken of een filmpje hoe ik mijn weekly`s maak als jullie dat leuk vinden.

Gebruik jij een Bullet Journal?

Een gedachte over “Bullet Journal | September set-up!

  1. Morgaine zegt:

    Nee, ik gebruik een kalender in de gang, voor alleen echte afspraken of achteraf leuke dingen, one liners, die ik heb gedaan die dag 😉 Moet ik ook weer even bijwerken, hahaha

    X

Geef een reactie

