TP-Link TL-PB10400 Powerbank 10400 mAh

P-Link TL-PB10400 Powerbank 10400 mAh
Altijd hetzelfde probleem en ik denk dat we het allemaal wel herkennen. Batterij van je telefoon leeg halverwege de dag. Met mijn oude telefoon redde ik het soms niet eens tot 12 uur zo snel was die leeg. Maar dan, je bent dan niet meer te bereiken, of je kan niet meer op je social media, geen mailtjes meer checken als het nodig is. Daarvoor is de powerbank. Ik heb er al verschillende geprobeerd en daar stop ik nu mee haha!

Omdat ik na mijn mening de beste heb gevonden tot nu toe. Ik heb powerbanks van Action geprobeerd, van de Hema, Onbekende merken, maar niks leek echt goed te zijn voor een hele dag.

Tot ik deze powerbank van TP-Link in handen kreeg. Ik heb deze powerbank gekregen toen ik naar het Share a perfect day festival ging en ik heb hem daarna nog verschillende keren gebruikt. Vandaag vertel ik je meer over deze powerbank.

De powerbank is wit met blauw en dat is na mijn weten de enige kleur. Ik vind het mooi, maar echt handig niet, want wit is natuurlijk enorm besmettelijk. Er zit een oplaadkabel bij en een mooi zakje dat dan weer wel, waar je hem in kan doen als je hem bijvoorbeeld in je tas of jaszak wilt meenemen.

P-Link TL-PB10400 Powerbank 10400 mAh2

Ik heb verder niet veel verstand van de technische snufjes dus hier wat specificaties haha

Geschikt voor merk
Apple (nou ik heb een samsung en dat werkt ook prima)
Geschikt voor type apparaat
Smartphone|Tablet|Action cam|Smartwatch
Eigenschappen
Aantal aansluitingen
2 aansluitingen
Inclusief kabel
Ja
Batterij
Batterij capaciteit
10400 mAh
Aantal keer smartphone opladen
4 keer
Ampere
2 Ampère
Voltage
5 V
Functies
Zaklamp
Ja
Quick Charging
Nee
Zonne-energie
Nee
Draadloos op te laden
Nee
Productinformatie
Merk
TP-Link
Artikelnummer
TL-PB10400
Kleur
Wit, Blauw
Afmetingen (b x h x d)
44,3 x 88,8 x 44,3 mm
Gewicht
351 gram
Meegeleverde accessoires
Kabel|Hoesje
Stofdicht
Nee
Schokbestendig
Nee
Geschikt voor onderwater
Nee
EAN
6935364002176

De powerbank is wel wat zwaar vergeleken met andere, maar daarbiij kan ik heel lang er mee doen.
Zoals je ziet kun je twee apparaten aansluiten, Mathieu en ik hadden beide een lege telefoon batterij (lees 11% en 15%) en konden beide eraan hangen, tijdens gebruik een paar uur later zaten we allebei rond de 75% vol dus kan je nagaan als je alleen oplaad en zonder hem te gebruiken is je telefoon zo weer opgeladen.
Het moet kunnen om 3 keer je telefoon volledig op te laden, maar dat is na mijn mening wel erg hoog gegrepen. Zelf denk ik 2 keer volledig maximaal.

P-Link TL-PB10400 Powerbank 10400 mAh3

P-Link TL-PB10400 Powerbank 10400 mAh5

Het duurt wel heel lang vind ik voor de powerbank vol is. De eerste keer voor ik hem in gebruik nam heeft hij ruim 14uur opgeladen voor hij vol was en daarna duurde het zeker 7 uur voor hij weer vol was (als hij niet helemaal leeg was)

Hij geeft met de lampjes goed aan hoeveel er nog in de batterij zit en het handig vind ik dat er ook een klein zaklampje in zit dat je goed kan zien dat je de stekker goed doet en hem niet kapot maakt of iets dergelijks.

P-Link TL-PB10400 Powerbank 10400 mAh4

Ik ben heel tevreden over deze powerbank en we hebben er voor Mathieu zelf ook 1 aangeschaft zodat we beide een goede hebben voorlopig.

De TP-Link powerbank is nu bij bol.com in de aanbieding dus zoek je nog een goede powerbank dan is dit zeker een aanrader.

Gebruik jij een powerbank?

Geef een reactie

