Hey hallo oktober, i am back! (again)

feff9dd4754f6cb5c1b495fdcd0a4405
Wow ik zei het vanmorgen nog op instragam, het is gewoon al oktober zeg, jeetje nog maar drie maanden en we beginnen gewoon al weer met een nieuw jaar, niet te bevatten eigenlijk hoe snel dat allemaal gaat. Maar goed de herfst is begonnen en ondanks dat we dat met het weer nog niet echt merken is het wel zo. Een nieuwe maand en dus weer nieuwe kansen.

Ik wilde in september na mijn vakantie weer gaan knallen met mijn blog en het leventje erom heen, werken, huishouden, relatie noem maar op. Helaas kwam daar een kink in de kabel, vandaag dus even een kleine persoonlijke update en wat voor de aankomende tijd mijn plannen gaan zijn nu er dingen zijn veranderd hier.

Werk
Om het maar als eerste erin te koppen, werk! Ik ben mijn werk tijdens mijn vakantie op eigenlijk een hele gemene wijze kwijt geraakt, ik zal er niet teveel op in gaan, maar het was wel weer even een tegenslag, gelukkig heb ik snel ander werk gevonden in een hele andere scene, wat betekend nu is dat ik thuis werk vanachter mijn PC en voor thuiswerken heb je toch wat meer discipline nodig (uit bed komen, tijden aanhouden, niet worden afgeleid etc) dus dat is wel even wennen.

Huishouden
Het huishouden heeft ook even stil gelegen, ik ruimde wel wat op maar aan de andere kant werd het weer een zooitje, zeker nu ik thuis werk en eigenlijk dus altijd hier in huis ben moet het wel beter, ik raak snel van mijn focus als het om me heen een zooitje is dus daar ga ik aan werken met het schema van waarismam.nl en ik hoop dat ik door dat schema een beetje ritme krijg. Ze gaan hier deze maand ook flink aan de woning verbouwen (andere ramen, verven, werken aan het dak) dus het zal wat chaotisch zijn, maar dat moet goed komen als ik weet wat ik moet doen.

Blog
Dan het bloggen, toch iets wat ik wel gemist heb hoor, ik dacht steeds `o daar kan ik over bloggen / dat wil ik delen` en dan kwam ik thuis en dan had ik er helemaal geen energie voor en liet ik het gaan. Toch ga ik deze maand het bloggen weer oppakken en gewoon dagelijks bloggen (behalve op zondag voor nu dat blijft een blogvrije dag) Hoe de indeling wordt moet ik nog even kijken met vlogs, blogs etc, maar k heb wel een beetje een idee voor mezelf dus dat zien jullie de komende dagen vanzelf.

Persoonlijk
Verder gaat het redelijk hier, ik ben best wel moe en laat veel in mijn hoofd zitten waardoor ik veel moe ben, de relatie loopt goed en verder gaat het ook wel goed alleen moet ik me minder zorgen maken om onnodige dingen en dingen proberen los te laten, voor m`n eigen bestwil en dat is soms nog wel een dingetje haha. Ik heb nu het boek van Dagmar `Liever met Lef`en die sluit heel goed aan bij hoe ik me nu voel dus die ga ik zeker uitlezen en met jullie mijn ervaring met het boekje delen.

Gezondheid
Tja, wat zal ik hier over zeggen, o goed en gemotiveerd ik voorheen was is dit nog steeds aan het 0 punt dus ook dat moet in het ritme terug gaan komen, goed eten, bewegen en gewoon weer een gezonde levens style gaan creëren voor mezelf want ik ben er nog lang niet. Hierover kom ik later ook terug wat ik allemaal gaan aanpakken, dus blijf zeker hangen.

Voor nu was dit het wel even denk ik haha, genoeg gebabbeld en let`s do this. Alles weer lekker oppakken en opladen, ritme vinden genoeg werk te doen zou ik zeggen. Morgen komt er dus geen blogje online maar maandag ga ik delen met jullie wat er wanneer weer online gaat komen zo is het voor jullie en voor mezelf ook weer makkelijk om te starten. Ik hoop dat jullie een heel fijn weekend hebben! En laat even weten ook in de comments hoe het met jullie gaat 🙂

Veel liefs
Patricia

Geef een reactie

