Het begin van een nieuwe week en maand!

14572074_2134802893412604_1321531861_o
Goedemorgen op deze eerste maandag in oktober. Het is tijd om de touwtjes weer in handen te nemen. Vandaag vertel ik je wat een beetje de bedoeling is.

Terwijl ik dit tik zijn ze in en on ons huis druk bezig met het verbouwen haha. Het huis wordt energiezuinig gemaakt dus we krijgen andere ramen, zonnepanelen, luchtfilters tja de hele mikmak. Dus echt concentratie is er niet om te werken dus maak ik dit logje maar af.

Ik vertelde zaterdag al in de update dat ik het bloggen dagelijks behalve zondag weer op ga pakken en daar is dan enige regelmaat wel fijn in.

Maandag | Weekly rewind of vlog – op deze dag kijk ik in de vorm van een weekly rewind (fotodagboek) of een vlog terug op de week. Zeker omdat ik thuis werk en eigenlijk niet heel veel van huis ben is weekvloggen wat saai dus als ik wat ga doen en ik weet dat van te voren dan vlog ik die week, want zo komt er ook een dagje Efteling aan als het goed is dus dan is het leuker om daar misschien een dagvlog van te maken dus dat is maar even net hoe mijn weken en dagen gaan verlopen daar heb ik nu ook nog niet echt zicht op, maar dat merk je snel genoeg. Als je je abbonneert krijg je ook een melding als er een vlog online komt.

Dinsdag | Op deze dag komt er een random artikel online gewoon waar ik op dat moment zin in heb

Woensdag |  Op deze dag komt er een random artikel online gewoon waar ik op dat moment zin in heb

Donderdag | Op deze dag komt er een random artikel online gewoon waar ik op dat moment zin in heb

Vrijdag | healthy update, omdat ik klaar ben met het diëten en echt wil gaan voor een gezonde leef style (en ik zag dat bijvoorbeeld KayaQuintana op de goede weg is en haar ritme spreekt me zeker aan) houd ik jullie daar natuurlijk bij op de hoogte hoe dat gaat.

Zaterdag |  Op deze dag komt er een random artikel online gewoon waar ik op dat moment zin in heb

Zondag | blogvrij, op deze dag komt zoals ik al aangaf (voorlopig) geen artikel. Zo kun je op zondag lekker rustig aan alles bij-lezen als je wilt en bereid ik de logjes voor de volgende week voor.

Zo ik hoop dat het voor zowel jou als mij duidelijk is en er regelmaat in gaat komen. Voorlopig is dit dus de planning die vast staat, ik wil graag voor op de woensdag nog een vaste rubriek en heb daar ook wel al een idee voor, maar ik moet dat nog uitwerken en kijken of het potentie heeft. Ik ga proberen om nog meer de artikelen eigen te laten maken en meer mezelf daarin te laten zien wie ik ben en wie ik wil worden/zijn dus dit zal voor mij ook een leerproces gaan worden.

Ik zou het leuk vinden als jullie aangeven wat jullie graag zouden willen zien hier, tips ideeën voor artikelen, meer videovorm of geschreven blogs. Please let me know.

Het doel is om eind van dit jaar een goed ritme te hebben wat bloggen, healthy en persoonlijk betreft en om weer goed in mijn vel te zitten zodat we een mooi 2017 in kunnen gaan.

Ik hoop dat het boek van Dagmar me kan helpen en ik heb me voor een 10-daagse loslaatchallenge opgegeven via facebook waarbij ik elke dag een opdracht en een stuk tekst om proberen dingen los te laten, want ik heb nog al snel de neiging om me druk te maken over dingen uit het verleden waar ik me dan in vast bijt en dat dan eigenlijk niet meer uit mijn hoofd krijg. Heel irritant voor mezelf maar ik kan mij voorstellen ook voor mijn omgeving, dus als ik deze achter de rug heb dan laat ik hier meer over weten of het gelukt is met die challenge!

Nou terwijl ze dus hier de boel op stelten zetten en ik tussendoor de katten in de gaten houd dat die de deur of het raam niet uitvliegen wens ik jullie een hele fijne maandag en een mooie start van een nieuwe week en maand!

Let`s stay positief…

Geef een reactie

