Weekly Rewind week 40 – 2016

20161007_141210
Goedemorgen, het is een tijdje geleden, maar het is vandaag weer eens ouderwets tijd voor een weekly rewind. Hierin kijk ik terug op de afgelopen week en zoals ik al eerder aangaf, dit zal de ene keer in fotovorm zijn en de andere keer in videovorm, maar vandaag gewoon lekker foto`s. Afgelopen week stond ons huis op zijn kop door verbouwingen, zat ik weer eens op snapchat haha en ging ik twee keer met Mathieu mee!

Maandag | Het begon maandag al goed, ik werd om acht uur mijn bed uit getrommeld omdat er een horde glazen zetters voor de deur stond. We waren hier niet echt op voorbereid en omdat Mathieu al was werken kon ik dus alles uit de kozijnen halen en de bank van voor het raam tillen, man man en dat zo vroeg op de ochtend. Heel de dag de deuren en ramen open dus het was ontzettend koud in huis. Wat een chaos, ik was aan het eind van de dag dood versleten van alles om me heen.

img-20161003-wa0002

Ik was Trixy op een gegeven moment kwijt, maar gelukkig vond ik die schuilend terug in de krapaal boven.

20161003_095003

En zo ziet het er dan uit als het gaat regenen en ze zijn met het bovenraam bezig….. charmant hoor!

20161003_095038

Dinsdag | Ik heb alle rommel opgeruimd die achtergebleven was maandag, de plantjes weer verzorgd en gewoon het huis weer even fatsoenlijk toonbaar gemaakt. Het koste me wel heel de dag zo wat, maar goed dan heb je ook weer een lekker opgeruimd huisje voor zover dat mogelijk was.

img-20161004-wa0008

img-20161004-wa0003

img_20161005_232019

Daarna loop ik even naar de plus, omdat de ramen na 48 uur met ammonia gezeemd moeten worden en dat heb ik niet huis, dus dat haarde ik even.

img-20161004-wa0010

En ik naam voor mezelf een pizza mee, ik had nergens geen zin meer in haha.

img-20161004-wa0014

s`avonds halen we een stukje van de zolder leeg omdat ze donderdag asbest komen weghalen. Dit kleine rot plaatje en daar moeten ze een hele tent om heen bouwen. O man hou op over de werkwijze van de woningbouw hier. (hier kom ik later in een ander artikel nog op terug)
img-20161004-wa0021

Woensdag | Ik heb deze dag niet veel foto`s gemaakt, ik was gesloopt van de afgelopen dagen en heb dan ook een beetje achter de laptop gehangen, wat gewerkt en lekker aan gerommeld in huis. Aan het eind van de middag kwamen de mannen voor een oplossing boven op zolder, Mathieu zijn vliegveld staat daar en kan niet worden weg gehaald, dus daar is na veel gedoe een oplossing voor (hoe moeilijk kan het zijn he) en gelijk alvast wat dingen op plakken zodat ze donderdag gelijk aan de slag konden.

20161005_134703

20161005_145848

Donderdag | De mannen van het asbest zijn om 7:15 begonnen en waren om 15:30u ongeveer klaar dus de zolder is weer asbestvrij.

20161006_141530

Tijger en Minoes vonden het maar al te interessant om te horen wat er boven gebeurde, maar ze mochten natuurlijk niet daarheen dus dan is het extra leuk om heel de dag te zeuren om naar boven te willen *zucht*

img-20161006-wa0006

img-20161006-wa0008

Vrijdag | Ik slaap lekker uit en daarna app ik even naar mijn moeder of ze me even komt halen zodat ik mee kan naar Ouddorp voor kattengrind. We kijken even bij een bloemenzaakje, halen wat boodschappen en gaan even bij mijn oom op bezoek om te kijken hoe het met hem gaat.

20161007_141210

Daarna thuis ruim ik op en zet ik mijn actifry op de foto, hier komt nog een artikel over. Deze heb ik uitgeprobeerd en ik moet zeggen mijn eerste indruk is positief! Dus stay tuned

20161007_112959

Haha ik verveel me ook nog even op snapchat, ik ben niet heel erg actief, maar vind het wel erg leuk om andere te volgen en om af en toe zelf even gek te doen, dus als je ook sapchat hebt, mag je spammen en ik vind het leuk als je mij ook volgt @patriciakleijn

screenshot_20161007-111430

screenshot_20161007-111555

Sneakpeek, lekker hoor hihi

img_20161007_210520

Zaterdag | Ik ga met Mathieu mee met zijn werk, dat was al weer eventjes geleden. We hadden de plannen om daarna naar Kijkduin te gaan voor pokèmon dus dat is daarvandaan makkelijk om gelijk door te rijden.

20161008_124534

Drukke bak op de veiling 😉

20161008_122912

Niet helemaal wijs met zijn zak chipz hahah

20161008_133747

Als we klaar zijn, krijgen we een telefoontje van Mathieu zijn collega/vriend of we zin hebben om even uit te gaan waaien op het strand en wat te drinken, dus zo worden de plannen om gegooid en halen we na het werk even snel wat boodschappen en gaan we met z`n vieren uitwaaien op het strand van Renesse. Daarna gaan we wat eten bij Strandtent Iloon in Ouddorp. Het was een onverwachts, maar leuke namiddag/avond en hebben lekker even van de natuur en elkaar kunnen genieten.

img_20161009_111854

(wel baalde ik een beetje haha ik zag op facebook dat er een charizard was gespanwd in Kijkduin in de avond boeeee en die wil ik zooooo graag, haha maar goed andere keer beter)

Zondag | Mathieu heeft lopen spoken vannacht, overgeven enzo we denken dat het door de twee mosselen kwam die in zijn eten zaten omdat hij de laatste keer bij zijn vader ook van de mosselen zo ziek is geweest. Gelukkig is het na het slapen wel weer redelijk over, helpt hij even om de bovenramen buiten te zemen en gaan we heel even op pokèmon jacht in het dorp hihi
Daarna kreeg ik de mededeling, je gaat vanavond maar gezellig mee dus op pad naar Vermeer….

20161009_183708

Hooiiiiii

20161009_191657

Dus nu terwijl Mathieu aan het lossen/laden is zit ik deze weekly rewind te schrijven haha en gaan we zo weer verder naar de laatste adresjes en dan richting de veilingen.

20161009_202527

Deze week staat er een tripje naar Kokzijde geplant voor een soort van opendag, maar die dag ga ik vloggen dus dat zal je zeker nog zien en verder staat er nog niks op de planning dus we gaan het zien wat de week gaat brengen. Ik wens je een hele fijne week toe!

Hoe was jou afgelopen week?

Geef een reactie

