Hoe gaat het met mijn beauty no buy??

14807831_2148556988703861_112251670_o
begin juli plaatste ik een blogbericht waarin ik aankondigde dat ik geen make-up meer zou gaan kopen tot eind dit jaar, omdat ik gewoon heel veel heb (vind ik) en veel ook niet gebruik. We zijn nu ruim vier maanden verder en het leek me wel even leuk om te kijken hoe het nu gaat!

Er waren een paar uitzonderingen, wanneer ik wel wat mocht kopen, laten we deze nog even terug lezen
Als iets echt op is, is mijn mascara bijvoorbeeld op en ik heb in mijn kast geen nieuwe meer? dan mag ik een nieuwe kopen. Is mijn favoriete en enige witte nagellak op? dan mag ik een nieuwe halen en zo verder. Dagelijkse producten mogen pas vervangen worden als ze echt op zijn of niet goed meer zijn. Zo is de deksel van mijn concealer kwijt en zit het nu in een zakje maar ik merk dat hij daardoor erg snel uitdroogt, dus daar zal binnenkort een nieuwe voor moeten komen. Maar niet eerder dan dat het echt nodig is!

Hoe gaat het nu??
Eigenlijk best goed, het enige wat ik tot nu toe heb gekocht is natuurlijk gewoon haar shampoo, want dit had ik eigenlijk niet meer op voorraad en ik heb product wat je bovenaan het artikel ziet staan opnieuw gekocht. De poeder was al aardig op, maar met de warstein vakantie is hij kapot gebrokkeld en viel alles er steeds uit, dus voor deze is een (zelfde) vervanger gekomen. Dus al met al gaat het super

Ik vind het wel lastig om geen beauty spullen te kopen, als ik dan op blogs langs kom die leuke reviews er op hebben staan, of ik loop in de drogist (deze vermijd ik eigenlijk het liefst haha) dan vind ik het wel lastig om het te laten liggen, maar het lukt en het gaat ook steeds makkelijker moet ik wel zeggen.

Nog ruim twee maanden te gaan en dan loopt de beauty no buy af, ik hoop tegen die tijd heel mijn beauty kast te hebben opgeruimd en uitgezocht en mijn stash tot het minimale weten te brengen met alleen de producten die ik fijn vind. En dat de echte drang naar het kopen van producten uit mijn lijf is πŸ˜‰ Nog even volhouden dus!

Wat koop jij eigenlijk teveel?

5 gedachtes over “Hoe gaat het met mijn beauty no buy??

Geef een reactie

