4x waarom ik niet van halloween houd!

https://i1.wp.com/drolesdemums.com/wp-content/uploads/2014/10/anti-halloween.jpg

bron

Halloween, dit weekend is het weer zo ver! En wat doe ik het liefst? Ik verstop me het liefst thuis binnen en vooral in de avond en nacht. Vandaag een paar redenen waarom ik totaal niet van Halloween houd.

1. Ik houd zoeizo niet van het donker, dit is niet alleen tijdens Halloween, maar ik ben zoeizo een schijter als ik in het donker naar buiten moet en zelfs in huis s`nachts vind ik het griezelig

2. Ik heb een hekel aan enge dingen, ik kijk ook geen horror films of als ik weet dat er iets engs in zit kijk ik al niet, nachtmerrie materiaal of wakker blijf materiaal is dat voor mij

3. Ik ben rond deze periode zeker buiten steeds op mijn hoede, ik zie en hoor overal dingen (die er dan waarschijnlijk niet zijn) en dus kom ik nog minder buiten dan normaal

4. De aankleding in de winkels, sommige dingen vind ik wel leuk, maar de enge maskers en bij sommige winkels die poppen die dan ineens aanschieten nee brrr dat hoeft voor mij allemaal niet.

Zoals je merkt, ben ik dus geen fan van Halloween en ik ben dan ook blij als deze periode over is haha.

Hoe kijk jij aan tegen Halloween?

6 gedachtes over “4x waarom ik niet van halloween houd!

  1. Morgaine zegt:

    Ik zie geen Halloween maar All Hallow’s Eve, waar het vandaan komt, en daarmee Samhain, google dat laatste maar eens, dan wie weet zie je misschien de dingen ineens heel anders. Het is namelijk het nieuwjaar voor heksen 😀

    X

  2. Marrrja zegt:

    Haha dit is leuk om te lezen want ik denk er eigenlijk precies hetzelfde over!
    Ik hou ook echt niet van enge dingen en ben al sinds kind bang in het donker haha 😛
    Fijn om te weten dat ik niet de enige ben!
    -x-

Geef een reactie

