Hallo november, even bijkletsen!

14894611_2156200397939520_457863924_o
Goedemorgen, het is vandaag 1 november. Nog twee maanden en dan zitten we al weer in het nieuwe jaar zeg. Vandaag even een klein bijklets-logje en wat mijn plannen zijn voor november.

Afgelopen maand was een ramp, met de verbouwingen in en om ons huis waar we niet echt vrolijk van werden (allerlei gedoe) kon ik me maar weinig concentreren op andere dingen. Zo heb ik wel artikelen geplaatst op mijn blog, maar niet dagelijks wat wel de planning was. Ging het met werk wat moeizaam omdat ik mij niet kon focussen en moest ik steeds van mijn ding af om mensen binnen te laten, deuren open te doen, noem maar op! Gelukkig zijn ze als het goed is bijna klaar dus kunnen we dat weer achter ons laten en wonen in een energetisch verbeterde woning haha.

Wat staat er in november te wachten
Nou eigenlijk niet zo heel veel, we hebben een bedrijfsuitje van Mathieu zijn werk op de planning staan, mijn schoonmoeder en mijn vader zijn jarig deze maand.

– Ik wil echt dagelijks gaan bloggen, ik heb al een ruwe planning gemaakt dus dat is een kwestie van artikelen tikken, foto`s maken en inplannen en wil ik er echt voor geen om een goede structuur erin te krijgen zo dat er zonder gestress elke dag wat online komt.

– Ook de healthy kant moet weer worden aangetrokken, de afgelopen maand was het eigenlijk te rampzalig dus deze maand wil ik weer daar goed op gaan letten, goed eten, bewegen etc.

– Ik wil deze maand gebruiken om mijn beautykast op te ruimen, sommige van jullie zullen het wel weten, maar ik heb een kast van Ikea waar ik nu mijn producten in doe, maar die zit bomvol met van alles en nog wat. En ook omdat ik geen beauty meer wil kopen tot het einde van het jaar is het wel handig om te weten wat er allemaal nog is, ook Mathieu zijn spullen liggen daarin dus dat is ook handig om te weten! Natuurlijk zal ik dit vastleggen en met jullie delen.

Verder zien we wel wat de maand brengt en gaan we er hoop ik een mooie maand van maken!

Wat zijn jou plannen voor November?

Geef een reactie

