Bullet Journal || November Set-up

20161026_131955
Een tijdje terug ben ik begonnen met Bullet Journaling en elke maand maak ik wat standaard pagina`s erin. Vandaag deel ik mijn November Set-up met jullie.

De beginpagina.
Ik vind het nog altijd lastig om een mooie beginpagina te maken, ik begin met schetsen en vervolgens staat er iets op dat ik denk `nou het moet er maar weer mee door deze keer` haha

Maandoverzicht
Als eerste begin ik altijd met een maandoverzicht, hierin schrijf ik verjaardagen en uitjes die al gepland staan en deze houd ik dan gedurende maand bij als er nieuwe afspraken bij komen.
De pagina ernaast zijn vier vakjes, waarin ik mijn maand doelen plaats, een leuke quote (deze maand is dat `hoe vaak je ook valt, sta altijd weer op!`) Hoeveel ik ben afgevallen vanaf deze maand en een overzicht van de volgende maand zodat ik als ik iets moet plannen kan zien op welke dag wat valt in 1 oog opslag.

20161026_132002

November Tracker
Dit is eigenlijk een pagina die ik graag wil bij houden elke dag, maar regelmatig vergeet. Deze maand track ik, hoe vaak ik heb gesport (dus wandelen, sporten etc.) wanneer er een blog online is gekomen, of ik mijn vitamine`s heb genomen en of ik mijn huishoudschema heb weten te voltooien die dag.

20161026_132008

Memories
Een overzicht van wat er deze maand is gebeurd in de vorm van tekeningetjes, ik kan niet heel goed tekenen, maar vind het wel leuk om te doen. Dit is ook eigenlijk een pagina die ik snel vergeet, dus wel een goede om daar deze maand eens goed op te focussen.

Blogplanning
Hier heb ik mijn BJ altijd op open liggen, hierin schrijf ik eerst met potlood welk artikel ik wanneer online wil en als hij daadwerkelijk staat ingepland dan schrijf ik het over met zwarte pen. Wat niet op de foto staat, maar ik er later bij heb gezet is de statistieken van mijn blog, deze wil ik ook een beetje in de gaten gaan houden, dus die van 31 oktober en die van 30 november zullen hiernaast komen te staan.

20161026_132012

Hierna komen mijn Weekly spreads, degene die ik had werkte op zich wel, maar ik ben een beetje aan het rondkijken voor een andere setting dus zodra ik die gevonden heb laat ik het weten.

Ik gebruik de leuchtturm1917

Gebruik jij een Bullet Journal?

Een gedachte over “Bullet Journal || November Set-up

Geef een reactie

