Fotoboek van Fotofabriek!


fotofabriekfotoboekTegenwoordig zijn foto`s  veel digitaal en sla je ze op op je pc, telefoon, hard schijf noem maar op! Zelf heb ik eigenlijk alleen foto`s van vroeger in een mapje, ik print ze ook nooit echt uit alleen als ik ze in een lijstje wil hebben. Ik werd benaderd of ik het leuk vond om een fotoboek te ontwerpen via fotofabriek. En vandaag eindelijk het resultaat.

Ik heb heel lang getwijfeld, want waar maak je nu zo`n boek over, welke foto`s ga je gebruiken. En dat ik er gewoon niet uit kwam he.

fotofabriekfotoboek6

We zijn natuurlijk naar Warstein geweest en daar zijn een paar dagen vrienden langs geweest, die vonden dit zo`n leuke ervaring en aangezien hij jarig was heb ik het fotoboek samen met Mathieu voor hem gemaakt. Ik deel jullie wat kiekjes uit het boek.

fotofabriekfotoboek2

fotofabriekfotoboek3

fotofabriekfotoboek4

fotofabriekfotoboek5

Je download een programma op je computer en daar kun je het hele boek mee maken, lettertypes, schaduws, kleuren noem maar op. Het was even zoeken en kijken wat mogelijk was, maar al snel kregen we de smaak te pakken.
Het is mooi dik papier, mooie kwalieteit en de foto`s zijn (afhankelijk natuurlijk van je eigen kaliteit foto`s) erg mooi geworden.

We zijn er erg trots op en de eigenaar was er ook super blij mee. Het is toch weer een speciaal iets zo`n boek waar je elke keer in terug kan kijken zonder weer achter een scherm te hoeven zitten haha.

Het fotoboek wat wij hebben gemaakt heeft een hardcover A4 liggend met 24 pagina`s en heeft een verkoopprijs van €24,99
Normaal gesproken wordt hij geleverd binnen vier werkdagen, dus dat vind ik heel erg netjes.

Heb jij wel eens een fotoboek gemaakt?

Dit artikel is in samenwerking met fotofabriek

2 gedachtes over “Fotoboek van Fotofabriek!

Geef een reactie

