Mede blogger gezocht!!


bron
Ik ben op zoek naar een mede blogger die het leuk vind om een mee te doen aan een winterswap! Wat het precies inhoud vertel ik je vandaag verder in deze blogpost.

De winter is in aantocht, dat is niet alleen te merken aan dat sinterklaas aankomt maar ook aan het weer en aan 21 december, wanneer de winter officieel begonnen is. Nu leek het mij leuk om met Β een andere blogger een swap te organiseren.

– We maken voor elkaar een leuk winters pakketje
– cadeautjes voor max. €12,50
– DIY spulletjes mogen altijd toegevoegd worden uiteraard
– We maken een kleine wishlist
– We maken beide een moodboord, zodat de ander een beetje weet in welke style het pakketje leuk is.
– Uitpakken in vorm van video of blogpost op 21 december op onze blogs

Lijkt het jou leuk om met mij een Winterse Bloggers Swap te houden, stuur me dan een mailtje op p.kleijn9@upcmail.nl en wie weet kies ik jou wel uit.

Je kan je aanmelden tot zondag 20 november en daarna zal ik iemand uitkiezen. Ik ben heel benieuwd πŸ˜€ Stuur bij je aanmelding even je bloglink mee.

Liefs Patricia

Een gedachte over “Mede blogger gezocht!!

  1. louterliefde zegt:

    Wat een leuk idee! Ik ben zelf een ramp met cadeautjes uitzoeken dus dit is niks voor mij, zou je niet willen teleurstellen met mijn pakket:p Wist je trouwens dat Reddit ook zulke dingen doet? Dan kan je je ook opgeven en word je anoniem aan iemand gekoppeld, dit kan ook iemand zijn van de andere kant van de wereld.

Geef een reactie

