PokemonGo#1 | HATCHING À 5 AND 10 KM EGG!

pokemongo1tumb
Het is sommige van jullie vast niet ontgaan dat ik Pokemon Go speel. Ik heb sinds een paar dagen een screen recorder gedownload en ik vond het leuk om deze eens uit te proberen en dat ging verrassend goed. Vandaag een eerste Pokemon Go video dus (met voiceover). Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Ik zou het leuk vinden als je je abonneerd op mijn kanaal, zo ben je als eerste op de hoogte van nieuwe video`s die zeker gaan komen.

Speel jij Pokemon Go?

2 gedachtes over “PokemonGo#1 | HATCHING À 5 AND 10 KM EGG!

  1. Denise zegt:

    Ik heb pokemon go een tijdje gespeeld en vond het super leuk om te doen. Vooral ook omdat je heerlijk buiten wandelt. Alleen als je een beetje rond de 50 pokemons gevangen hebt, begint het spel te vervelen. Dit omdat je continue hetzelfde tegen komt en vangt. Dit is de reden dat ik het ook niet meer speel, maar vind het leuk om te zien dat anderen het nog veel doen!

    • patriciakleijn zegt:

      Ja dat herken ik wel. Nu met de nieuwe updates spawnen er wel steeds weer andere dingen dus misschien leuk om jet weer op te pakken? Geruchten gaan dat in december de 2de generatie uitkomt dus weer genoeg on nieuwe te vangen.

Geef een reactie

