Car Confession TAG

20160111_141233
Op de blog van 2WMN kwam ik de car confession tag tegen(hij komt van trendbubbles) Ik heb mijn rijbewijs sinds 2009 en ik ben nog altijd heel erg blij dat ik toen der tijd de stap heb genomen om voor mijn rijbewijs te gaan. Ik had altijd zoiets van ik zit nog op school en kan nog gratis met het OV, maar vanaf het moment dat we gingen samen wonen en ik ging werken was het toch wel makkelijk dat ik met de auto kon. Wij hebben 1 auto die we beide gebruiken en vandaag lees je daar meer over!

* Heb je een auto?
Ja, wij hebben een Peugot 307 SW uit het jaar 2004

* Waarom heb je een auto?
Eigenlijk omdat het super makkelijk is, Mathieu gebruikt het voor zijn werk natuurlijk en wij wonen in een klein dorpje met weinig om ons heen, dus we moeten toch vaak 10 minuten met de auto voor we ergens zijn.

* Wat was je eerste auto?
De eerste auto waar ik zelf ook in kon rijden was de auto die we hiervoor hadden een Peugot 306 SW

* Wat voor kleur heeft je auto?
Bordeaux Rood

* Heb je al eens een botsing gemaakt? Wat gebeurde er en hoe liep het af?
Nee gelukkig niet, moet er niet aan denken dat het gebeurd ook brr…

* Heeft je auto een bijnaam?
We noemen de auto wel eens onze Hurby (of Hurby 2.0 omdat we onze auto hiervoor ook zo noemde haha)

* Heb je al eens een lekke band gehad? Hoe heb je het opgelost?
Nee dat heb ik gelukkig nog niet gehad en hoe ik het zou oplossen? Mathieu bellen of de ANWB 😉

* In wat voor auto rijd je over 10 jaar?
Ik hoop in een goede auto met lekker wat ruimte, ik heb niet zo`n voorkeur qua merk of kleur.

* Hoe vaak was je je auto?
Ik eigenlijk nooit, af en toe maak ik de binnenkant schoon, maar Mathieu wast de auto altijd op de zaak in de wasstraat daar en hoe vaak? Als het echt nodig is haha.

* In welke auto reed je als je 20 jaar geleden leefde?
20 jaar geleden, dan zou het dus 1996 zijn, uhm ik denk ik een lekker opel corsaatje!

* Welke van de 3 kun je wel missen: airconditioning, automaat of 5 deuren?
Automaat, 5 deuren vind ik gewoon erg makkelijk ook met meerijders, en airconditioning zou ik echt niet willen missen zeker in de zomer niet.

* Automaat of versnelling?
Nu rijden we Automaat en ik vind dat super fijn, alleen is een versnellingsauto vaak zuiniger.

* Heb je wel eens gelift?
Nee en dat zie ik mezelf ook niet echt doen 😉

* Wat kun je het minst goed: achteruit inparkeren, hellingproef, keren op de weg?
Hellingproef, ik heb dat met mijn afrijden ook eigenlijk niet hoeven doen. Met een automaat gaat dat natuurlijk perfect want die rijd niet achteruit haha, maar een schakelauto wel, ik raak dan altijd een beetje in paniek.

* Hoe lang heb je je rijbewijs al?
Sinds februari 2009 dus dat is nu ruim 7 jaar

* Wat is je droom auto?
Mijn droomauto, ik zou dolgraag een mini cooper willen rijden hihi, ik ben dol op deze wagentjes!

* Zing je wel eens in de auto?
Ja hoor, het gekke is wel als ik alleen in de auto zit, heb ik vaak geen muziek aan, maar als we samen zijn dan wel hoor en dan galm ik ook gewoon lekker mee.

* Waar luister je naar in de auto?
Meestal naar radio 538 of 100% NL

* Zou je de weg nog kunnen vinden met behulp van een ouderwetse wegenkaart?
Nee haha denk het niet, ik ben echt een ramp met wegen, tomtom en richtingsgevoel dus ik denk niet dat je dan op bestemming komt met mij!

Ik vond het een hele leuke TAG, mocht jij hem nou ook willen overnemen dan kan dat natuurlijk, ik zou het leuk vinden als je even zou achterlaten want dan kom ik natuurlijk bij je kijken!

Heb jij een rijbewijs?

3 gedachtes over “Car Confession TAG

  1. Morgaine zegt:

    Even een plak berichtje, alles is oké.
    Ik kom even gedag zeggen, i’m still alive!
    Omdat velen mij gingen missen heb ik even een update geplaatst, maar ik ben er nog niet helemaal, de onrust om weer te haken is groot, plus vanaf maandag werk ik er weer een ochtend bij, de nieuwe dienstregeling gaat per nu van start.
    Ik wens jou/jullie een heel fijn weekend toe, nog even geduld en ik zal er ook vast en zeker weer zijn.
    X

Geef een reactie

