Hello December + Doelen


Hi, welkom in december. Het is alweer de laatste maand van het jaar zeg jeetje, wat is de tijd snel gegaan. Ik ben een paar weken offline geweest met mijn blog omdat ik totaal geen inspiratie had, nu met de feestdagen in aantocht hoop ik toch weer wat rond me heen te kunnen kijken. Vandaag deel ik mijn doelen en plannen voor deze maand met je.

Het is natuurlijk de feestmaand zoals vele zeggen. Nu vieren wij geen sinterklaas, maar wel vieren we kerst. Deze maand (a.s weekend om precies te zijn) gaan we een weekendje weg voor mijn eerste bezoekje aan kerstmarkten in Duitsland en ik heb er super veel zin in!

De kerstdagen zijn onder de familie verdeeld, we weten wanneer we waar moeten zijn en wat we doen met cadeautjes, dus dat is al weer een stukje zorg minder zullen we maar zeggen haha.

Ik wil mezelf niet teveel doelen opstellen deze maand, omdat ik toch elk jaar wel last heb van kerststress, met cadeautjes, kerstkaarten, het huis versieren noem maar op.

1. Mijn Blog
Ik wil elke dag een artikel online zetten, ik beloof niet dat dit altijd op de zelfde tijd zal zijn, maar ik ga proberen elke ochtend om 6 uur iets online te hebben, ik heb al een aantal ideeën enzo dus dat moet goed komen.

2. Mijn Bullet Journal
Ook deze wil ik deze maand goed gebruiken, met het bijhouden van kerstkaartjes, de cadeautjes, de planningen, werken etc. (hier komt nog een apart artikel over)

3. Genieten
Uiteraard wil ik proberen te genieten va de kerstdagen en wat er omheen gebeurd, ik heb snel de neiging om in de stress te schieten en dat reageer ik dan af op mijn omgeving dus ik hoop door alles een beetje op papier te zetten dat die stress toch een hoop minder is.

4. Naar de kerstmarkt
Ik wil al jaren naar de kerstmarkt in Duitsland en elk jaar komt het er eigenlijk niet van, nu hebben we met mijn schoonouders een weekendje weg geboekt rond Keulen en gaan we daar naar de kerstmarkt en in Dusseldorf (uiteraard komt daar een verslagje van hihi) Dus daar kijk ik echt naar uit!

Verder wil k gewoon lekker mijn ding doen, werken (en nog wat erbij zoeken) bloggen, bullet journaling en genieten va de feestdagen en voorbereiden op het nieuwe jaar. Dus op naar een mooie feestelijke laatste maand van 2016!

Wat zijn jou doelen deze maand?

Geef een reactie

