Bullet Journal | December set-up

20161202_112757
Het is een tijdje geleden dat ik mijn bullet journal er bij heb gepakt. Maar na het rondsnuffelen op pinterest en facebook kwam ik handige tips tegen hoe je je bullet journal kan gebruiken in deze toch wel stress volle maand. Dus ik heb lekker mijn december maand opgezet, mijn weekly`s iets aangepast en een speciale spread gemaakt voor de feestdagen. Dus ben je benieuwd, kijk dan zeker verder.

BeginPagina
Lekker in kerstsferen he, dat is het leuk van bullet journaling, je kan doen wat je wilt!

20161202_112757

Maandoverzicht
In dit overzicht kan ik precies zien welke dag welke datum valt en als ik een afspraak heb of moet werken dan zet ik dit hier in.
Op deze pagina heb ik een vakje gemaakt met mijn doelen voor deze maand, daarnaast een leuke quote. Ik wilde er een habbit tracker maken, maar dit ging niet helemaal zoals ik wilde haha, dus heb ik gewoon erop geschreven welke dingen ik wil tracken deze maand en laat dat in mijn weekly`s terug komen. En natuurlijk een christmas countdown 😉

20161202_112809

Blogplanning
Met deze opzet van de planning ben ik nog steeds erg blij. Ik zet met potlood ideeën erin en als er vervolgens iets is ingeplant dan schrijf ik het met zwarte pen erin. en daarnaast de stats van statcounter die vul ik in op de laatste dag van de maand.

20161202_112822

Kerstpagina
Op deze pagina heb ik een overzicht waarin ik bij ga houden wie ik een kerstkaart stuur en van wie we er 1 terug hebben gehad. Wij hebben met kerst loodjes getrokken, dus daaronder wil ik gaan zetten wie we hebben en wat voor kadootje we voor ze hebben gekocht. Leuk om terug te lezen later. En natuurlijk de December memories, waarin ik doodles ga maken van de dingen die we deze maand hebben gedaan.

20161202_112830

Weekly`s
Deze heb ik vernieuwd (zie hier mijn vorige) Waarin ik wekelijks een tracker invul ipv een hele pagina voor de hele maand. Eens kijken of dit beter werkt zo.

20161202_112837

Ik ben tevreden zo met deze december maand. En ik ben ook zeker van plan om hem goed bij te houden deze keer.

Gebruik jij nog een Bullet Journal?

Geef een reactie

