Wat ik meeneem op een weekend weg!

Bewerk

Wij gaan niet vaak een weekendje weg, maar nu staat er toch echt weer  eens een weekendje voor de deur. wat ik allemaal meeneem hiervoor deel ik vandaag met je.

Ik ga ploggen of vloggen dit weekend, ik moet nog even kijken wat het gaat worden. Maar we gana dus een weekendje weg. Van zaterdag tot maandag. Omdat ik altijd de neiging heb tot veel te veel mee te nemen krijg ik van Mathieu altijd te horen, 1 koffer (de grote voor een week en de kleine nu voor een weekend) waar we beide onze spullen in moeten passen.

Een kleine trolly vullen dus

Kleding, in dit geval zijn we 3 dagen (2 nachten) weg, dus we trekken zaterdags een setje aan en nemen dan 1 setje mee en de nodige ondergoed en sokken (waarvan ik altijd 1 extra meeneem) en slaapkleding.
Handdoeken/washandjes, we zitten in een hotel, maar ik weet niet hoe dat zit dan met handdoeken dus deze neem ik zelf mee
– Elektronica, uiteraard onze telefoons en de opladers. Maar ook nemen we de video camera mee en het fototoestel en onze laptops, om de bestanden s`avonds gelijk veilig te zetten.
Een boek of tijdschriften om eventueel de tijd te doden een boek of tijdschriften en ik heb ook een spelletje op mijn telefoon die ik zonder internet kan spelen. En ook mijn bullet journal met bijbehorende pennen.
Kussen, ik weet dat er natuurlijk kussens zijn, maar zelf slaap ik altijd met drie kussens dus stiekem pik ik mijn eigen kussen mee om lekker te kunnen slapen.
Medicijnen en dat is dan vooral paracetamol, zetpillen, Mathieu zijn spuitje voor hooikoort.
Toiletspullen zoals shampo`s, scheermesjes, tandenpoets spullen en natuurlijk mijn fhΓΆn, borstel en dagelijkse make-up met kwasten.

Zo lijkt het nog best wat, maar het meeste past in de kleine trolly, mijn mak-up doe ik vaak in mijn beautycase of in een los tasje appart.

Wat neem jij standaard mee bij een weekend weg?

Geef een reactie

