Leuke blogtips #7

leuke-blogtips-7
Terug van weg geweest, de leuke blogtips. Omdat ik daar zulke leuke reacties op kreeg komt dit vanaf vandaag weer terug. in dit wekelijks terugkerende artikel licht ik een paar leuke blogs uit die ik afgelopen week ben tegengekomen op het internet. Ik heb er vandaag weer 4 voor jullie.

1. Diamonds For Breakfast | Heb jij een hoop oude blogpost online staan en vind je het zonde dat deze niet (meer) worden gelezen? Met deze acht tips kun je ze weer uit het stof halen.

2. iliveformydreams | Heb jij dat net als ik toch moeite om regelmatig te bloggen en geen stress te hebben over wat er wanneer online moet komen zo vlak voor een deadline? Hier vind je een aantal nuttige tips om je daarmee te helpen.

3. Lekker En Simpel | Zoek jij nog leuke tips voor het mooi aankleden van de feesttafel die je met kerst gaat opzetten? Hier een paar handige tips.

4. Herhealth | Ik denk dat we allemaal wel gelukkig willen zijn en de èèn is dat wat meer dan de ander. Met deze 10 gewoontes zou iedereen zich gelukkiger moeten voelen.

Ik hoop dat je deze blogtips weer leuk vond en dat je er wat aan hebt. Heb jij nog een leuke tip? Laat hem dan zeker in de comments achter!

Liefs Patricia

3 gedachtes over “Leuke blogtips #7

  1. Bianca Ronday zegt:

    Leuke en handige lijst. Helaas nu even te kort tijd om alles goed te lezen, maar is zeker een save waard voor een ander moment.

Geef een reactie

