Mijn blogdoelen voor 2017

20161231_124814Welkom, het is weer een hele tijd stil geweest op mijn blog. Ik wordt door de feestdagen altijd een beetje verlamd door alles wat gedaan moet worden en daardoor komt er naast het werken eigenlijk niks uit mijn vingers. Ook hadden we natuurlijk de verbouwingen in en rond ons huis en die zijn eindelijk zo goed als klaar, we krijgen nog wat aanpassingen aan de voor en achter deur maar, de grootste dingen zijn gedaan.  Ik heb zelfs in mijn hoofd gehad om te stoppen met bloggen, maar omdat ik het toch wel begin te missen nu de dagen zo goed als achter de rug zijn wil ik het in 2017 zeker weer gaan oppakken. Dus bij deze, welkom op mijn blog. In dit eigenlijk eerste echte artikel van dit nieuwe verse jaar zal ik je vertellen wat mijn blogdoelen zijn en wat je kan gaan verwachten hier.

Geen smoesjes meer voor mezelf geen excuses, deze doelen zijn echt blog gerelateerd, wat mijn persoonlijke doelen zijn voor 2017 daar kom ik later deze week op terug.

Dus nu eerst, wat wil ik op mijn blog, ik merk dat ik meer mailtjes krijg voor samenwerkingen en dat is natuurlijk hartstikke leuk, maar ik vind het gewoon ook heel leuk om nieuwe dingen te ontdekken en meer van mijn lezers te horen.

Ik neem jullie mee in mijn blog-doelen van 2017

* Elke maand een 30/31 dagen challenge; Deze challenges zoek ik gewoon op op internet of als ik zelf een leuk idee heb komt dat naar boven. Dit kan zowel met mijn blog te maken gaan hebben als persoonlijk. En ik twijfel nog een beetje of ik dit dagelijks hier zal delen of 1 of 2 keer per maand een artikel er over zal maken.
* Elke dag een blogartikel; Elke dag bloggen is volgens vele de manier om het bloggen in je vaste routine te krijgen en ik merk wel dat ik de ene dag meer inspiratie heb als de andere dag, dus daar moet ik voor mezelf dan nog even een handigheidje in krijgen. Maar het is dus de bedoeling dat er dit jaar elke dag een artikel online komt.
* 200 bloglovin volgers; Op het moment dat ik dit tik heb ik er 109, dat schommeld nog een beetje, maar ik hoop dus doordat ik meer met aandacht aan mijn blog wil werken dat ik eind dit jaar de 200 wel aan raak!
* Blogschema routine; Dit is vooral vaste artikelen waar ik elke week op terug wil komen. Dit zal er (zoals het nu in mijn hoofd zit) zo uit gaan zien

Maandag | Weekly Rewind (terugblik op mijn week in foto`s)
Dinsdag | Artikel
Woensdag | Artikel
Donderdag | Artikel
Vrijdag | Healthy Update
Zaterdag | Artikel
Zondag | Bullet Journal artikel (set-ups/tips etc)

Verder wil ik gewoon lekker bloggen, meer plezier eruit gaan halen, aandacht in gaan steken, meer contact met lezers, andere bloggers en misschien leuke samenwerkingen die op mijn pad komen.

Als jullie nog leuke tips hebben voor dingen die je graag hier zou willen zien dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Wat zijn jou blogdoelen (of persoonlijke doelen als je geen blog hebt) voor dit nieuwe jaar?

4 gedachtes over “Mijn blogdoelen voor 2017

  1. thewildflowerhippie zegt:

    Gelukkig nieuwjaar. Mooie doelen heb je voor je blog.
    Ik heb zelf maar geen blogdoelen opgesteld, want ik weet dat ik er mijzelf niet aan ga houden. Ik had een schema voor bloggen gemaakt, maar dat werkt helaas niet voor mij.

Geef een reactie

