Mijn persoonlijke doelen voor 2017

20161231_114423
Gister kon je lezen over welke doelen ik heb gesteld voor mijn blog voor dit jaar. Nu is het tijd om te kijken naar mijn persoonlijke doelen, want die staan natuurlijk los van mijn blog, ik betrek mijn artikelen er wel bij, maar dat is weer een ander verhaal haha. Dus ben je benieuwd naar welke doelen ik mezelf heb gegeven voor dit jaar, kijk dan zeker verder.

Natuurlijk zijn er nog een hoop dingen die ik wil bereiken dit jaar en daarom heb ik in mijn Bullet Journal een Seventeen in 2017 gemaakt (zoals je hierboven ziet) en dat zijn de vakjes persoonlijk en blog bij elkaar die ik gedurende dit jaar wil kunnen afstrepen. We gaan er voor. Maar dit zijn wel de dingen die ik over het hele jaar kan verspreiden en voor kan werken.

* Gezond leven; Dit staat gelijk aan afvallen (ongeveer 17kg) sporten en mijn vitamines slikken, ik heb eerder een goede periode gehad en dit is afgezwakt toen ik met vakantie ging en dat wil ik nu weer gaan oppakken en ook meer voor mezelf kiezen dit hoort ook een beetje bij een gezond leven natuurlijk. Meer nee zeggen tegen dingen die ik echt niet wil doen, of doen wat ik zelf wil zonder na te denken wat andere er van (zouden) vinden.

* Thuis; in dit onderdeel wil ik een goed huishoudschema gaan onderhouden, van ons huis een thuis maken zodat het ook zo voel en ontspullen, want we hebben een hoop spullen die na mijn mening weg kunnen en dan heb ik het over mijn spulletjes en niet over die van Mathieu natuurlijk.

* Geen make-up; deze challenge ben ik vorig jaar aangegaan om los te komen van het onnodig kopen van make-up en ik moet je zeggen dat is goed gegaan, op shampo natuurlijk na heb ik alleen een foundation en een poeder gekocht omdat deze op waren en verder heb ik mezelf in kunnen houden. Ik vind het nog wel lastig als ik in de winkel loop, maar ik vind het een mooie uitdaging en om aan het einde van het jaar te zien wat ik heb gekocht en waarom ook. (dit ga ik dus ook bijhouden voor mezelf)

* Financieel gezond; dit betekend in ons geval af van de afbetalingen, we zijn er bijna dus nog even doorzetten en voor mezelf een vaste baan vinden zodat ik een vast inkomen heb en dit hoeft geen duizenden euro`s te zijn, maar wel vastigheid wat ik nu eigenlijk met het gastgezin wat ik nu heb totaal niet heb.

Ik ben ook heel benieuwd wat jij voor jou persoonlijke doelen dit jaar hebt staan en hoe je het wil gaan bereiken.

Dus bij deze, wat zijn jou 2017 doelen?

Een gedachte over “Mijn persoonlijke doelen voor 2017

Geef een reactie

