31 dagen challenge januari 2017

januari30dagenchallenge2017
Elke maand een nieuwe 30/31 dagen challenge, dat is èèn van mijn doelen dit jaar voor op mijn blog. En het is nu 3 januari en ik ben dus al begonnen met de challenge en vandaag  vertel ik jullie met welke challenge is dit jaar begin!

Veel 30 dagen challenges die je op internet ziet hebben met sporten te maken en die zullen hier misschien ook wel voorbij gaan komen, maar ik heb deze maand gekozen voor het huishouden. Een goed begin is het halve werk toch? Op de facebook van Firma Huishouden komen ze elke maand met een huishoudschema waarin bepaalde dingen terug komen maar waar er ook aandacht is voor extra klusjes. En wat is nou fijner om 2017 in te gaan met een goed huishoud routine.

Zelf ben ik geen held in het huishouden (vooral mijn eigen huishouden) en is een schema wel handig, maar aangezien als ik ze zelf maak er weinig van komt heb ik besloten om deze van Firma huishouden gaan gebruiken.

Ik pas hem per week zelf een beetje aan omdat er kamers moeten worden gedaan waar ik niet echt bij kan als Mathieu slaapt dus die taken doe ik dan of s`avonds of ik verplaats het naar een andere dag. Voor als nu loop ik op schema. Ben je ook benieuwd naar dit schema? Neem dan even een kijkje op de facebook pagina, daar kun je hem downloaden.

Op deze manier hoop ik ook in het huishouden wat routine te gaan creëren en daar de rust in te vinden.

Ga jij dit jaar met een schema aan de gang, of ben je tevreden met je huidige huishoudroutine?

2 gedachtes over “31 dagen challenge januari 2017

  1. capitalmonday zegt:

    Misschien is voor mij een schema ook wel handig. Ik ben vrij lax moet ik eerlijk zeggen, balans tussen werken, sporten en bloggen vind ik nog vrij lastig.

Geef een reactie

