Utopia volgster van het eerste uur!

15857526_2210714732488086_2094267280_o
Utopia, ik denk dat veel mensen het programma wel  kennen op RTL 5. 15 mensen 1 samenleving en dat nu al ruim 3 jaar lang. Ik volg het eigenlijk al vanaf het eerste uur en als ik afleveringen mis dan kijk ik ze terug. Vandaag vertel ik je waarom ik het kijk en mijn mening erover.

Elke avond om 19:30 komt op RTL 5 Utopia op de tv, ik kijk heel weinig tv eigenlijk dus meestal kijk ik het terug op internet als het erop staat. Ultiem geluk of complete chaos.

Ik vind het heerlijk om te zien hoe het loopt als 15 mensen bij elkaar zitten en hoe ze dan een huishouden en een bedrijf leiden. En er zijn wat complicaties geweest waarvan ik echt dacht, mijn god hoe moeilijk kan het zijn haha, maar leuk om te zien hoe ze dingen aanpakken.

De Utopianen van het eerste uur zijn er niet meer, elk jaar kiezen ze samen met de kijker een utopiaan van het jaar en dat is dit jaar Bas geworden en dat vind ik wel erg leuk, want ik vind hem èèn van de leukste in het programma.

De Utopianen die ik nu weg zijn en die ik eigenlijk wel mis erin zijn Gabriella, Laura B, Joey en Rienk dit waren toch wel mijn favorieten toen.

Maar nu zijn dat zeker Bas, Rob, Do en Ramona.

Ik blijf zeker kijken, ik kijk de afleveringen terug, maar ook als ik zo zit te bloggen of gewoon op de laptop andere dingen doe of gewoon me een beetje verveel zet ik de livestream aan, heerlijk vind ik het dat gekeutel van andere.

Kijk jij Utopia? Of wat vind je er van?

2 gedachtes over “Utopia volgster van het eerste uur!

  1. Tamara TS zegt:

    Ik kijk ook al helemaal vanaf het begin. 🙂 Op het moment vind ik dat er niet zoveel leuke mensen in zitten. Ik ben wel blij met Boyd, die gaat daar nog vaak de boel op stelten zetten.

Geef een reactie

