Healthy Friday #1 – 2017

IMG_2949


Vandaag de eerste healthy update van het jaar vanaf nu genaamd Healthy Friday, maar eerlijk gezegd voel ik me niet zo healthy haha, ik ben snot verkouden en het water komt overal uit bleh. Vanaf 1 januari wilde ik het bodieboosten weer op pakken, vandaag vertel ik je hoe mijn eerste week in dit verse nieuwe jaar is verlopen.

Ik heb eerder Bodieboost gevolgd dus ik weet wel hoe het werkt, ik gebruik het bikiniboost boek erbij om bepaalde producten nog in op te zoeken als ik vergeten ben hoe ik ze moet aangeven. En in de app vul ik in wat ik die dag gegeten heb.

Resultaten sinds 01-01-2017

Weegmoment 06-01-2017 = -1 kg
Totaal afgevallen = -1 kg

Het ging zoals ik hierboven zei de eerste week niet echt super, verkouden en daardoor weinig slaap en energie en daardoor ook niet echt op mijn voeding gelet. Wel heb ik de casis overdag veranderd in water en/siroop en drink ik alleen bij het eten en daarna nog 1 glas casis, doordat ik snel last heb van een wisselende suikerspiegel kan ik ook niet in èèn keer al het `slechte` laten staan.

Ik heb verder ook niet echt iets aan sport gedaan, ze zijn vanaf 5 januari hier bezig met een sessie gratis sporten op de donderdagavond, doordat ik me niet lekker voelde ben ik afgelopen donderdag niet gegaan, maar ik ben wel van plan om aankomende donderdag te gaan en ik hoop dat ik tussendoor wat workouts kan gaan doen via youtube.

Maar ondanks dat ik ziek ben, valt het resultaat zeker niet tegen. Het plan is om dit jaar minimaal 17kg af te vallen wat dus betekend dat ik minimaal 1,5kg per maand moet afvallen dus moet haalbaar zijn dacht ik zo. Ik begin maandag ook met een nieuwe baan (op maandag en vrijdag) waarbij ik van 10-15 actief bezig ben dus dat helpt ook vast weer. We gaan er weer voor en ik hoop snel van de verkoudheid af te zijn.

Heb jij dit jaar een afval (of misschien wel aankom) doel?

Geef een reactie

