Leuke blogtips #8

leukeblogtips8
Op deze vrijdag is het tijd voor een nieuwe `Leuke blogtips` in dit wekelijks terugkerende artikel licht ik een paar leuke blogs uit die ik afgelopen week ben tegengekomen op het internet. Ik heb er vandaag weer 4 voor jullie.

1. Project-twaalf | Dit is een nieuw blog die ik ontdekt heb via meiden van de bodieboost community. Anja is gestart met het project 12 waarin ze gaat dit jaar voor 12 medailles en 12 kg. Ben je benieuwd naar haar reis, dan kan je haar volgen via haar blog.
2. Stofzuigeren | Het is middels een week in het nieuwe jaar en bij vele mensen gaat vandaag of morgen de kerstboom uit huis en dan, dan is je huisje weer leeg en vanuit daar is het natuurlijk heerlijk aanpakken om dingen opgeruimd en leeg te houden.
3. Howtobulletjournal | Zelf ben ik ook al een paar maanden met bullet journal bezig en ik vind het nog moeilijk om gefocust te blijven als hij voor de hele maand opgezet is en daarna hem bij te houden. Hier wat tips voor als jij daar ook last van hebt.
4. 2WMN | Altijd fijn toch, als je aan het eind van de week een menu moet maken voor de volgende, om op internet wat inspiratie op te doen!

Ik hoop dat je de tips weer leuk vond en dat je er misschien wat aan hebt.

Wat was jou leukste artikel afgelopen week?

Geef een reactie

