BJ Sunday | 2017 setup

bj-sunday-2017-setup-3
Goedemorgen op deze zondag, ik ben sinds een paar maanden aan geslagen met het Bullet Journal virus. Ik schreef hier al eerder over en daar kreeg ik leuke reacties op. Elke zondag neem ik je vanaf nu mee in deze wereld en het leek mij leuk om te beginnen met mijn 2017 set-up. Welke pagina`s ik op zet en het hele jaar door gebruik en invul.

Ik vind het heel leuk om bij andere ook te zien hoe zij hun journal opzetten en daar inspiratie vandaan te halen. Het meeste haal ik toch wel uit pinterest waar echt veel op staat.

Beginpagina
Hier ben ik niet heel tevreden over, maar omdat je er niet echt blaadjes uit kan halen haha neem ik hem maar voor lief zeg maar. Ik hoef er niet elke keer naar te kijken dat scheelt weer.

Seventeen in 2017
Deze kon je al eerder zien in mijn doelen artikelen (hier en hier) een pagina met de 17 doelen/activiteiten die ik dit jaar wil voltooien. Het font kwam ik tegen op pinterest en ik vind hem super leuk, strak en je ziet toch dat het zelf geschreven is, een leuk kleurtje erbij en klaar.

bj-sunday-2017-setup-4

Blogging stats 2017
Omdat ik meer wil groeien met mijn blog en wil bijhouden wat het dagelijks bloggen doet met de statistieken heb ik deze spread gemaakt, waar ik elke laatste van de maand nakijk wat de cijfers zijn.

Let`s go on a date
Om de relatie leuk te houden wil ik elke maand minimaal èèn keer wat leuks doen samen, van een keertje uit eten of naar de film of iets anders het hoeft niet spectaculair te zijn, maar wel gericht op samen.

bj-sunday-2017-setup-2

Weight loss
Om het doel in ogen te houden van het afvallen, heb ik naast de week updates op mijn blog ook een spread gemaakt waarin ik elke vrijdag weeg en daarvan het resultaat noteer!

bj-sunday-2017-setup-1

Dit zijn mijn jaarpagina`s en misschien dat daar nog wat wat bij komt in de loop van, maar dat vermoed ik eigenlijk niet, er is niet iets wat ik nog het hele jaar zo bij wil houden haha. Ik hoop dat het jou misschien ook wat inspiratie heeft gegeven.

Welke pagina`s houd jij het hele jaar zo bij in je bullet journal?

 

Een gedachte over “BJ Sunday | 2017 setup

Geef een reactie

