Weekly Rewind #1 | Oeps vergeten…

20170107_111501
Jaa, leuk ik besloot weer verder te gaan met de weely rewind, hartstikke leuk om terug te kijken in foto`s op je week, vind ik bij andere ook. Uhm het is dan wel de bedoeling dat er foto`s worden gemaakt en dat is.. een beetje.. mislukt! Dus ik neem je wel mee door mijn week, maar dan een beetje foto karig zeg maar haha, volgende week een nieuwe poging zullen we maar zeggen
.

Maandag
tweede dag van het nieuwe jaar, ik had deze dag een sollicitatiegesprek om 11 uur dus ik had weinig geslapen, best wel nerveus, maar alles is gelukkig goed gekomen. Jeej new year, new job.

Dinsdag
Weer het gezond eten oppakken, helaas ben ik erg verkouden geworden dus verder komt er niet heel veel uit mijn handen

20170102_092303

Woensdag
Ik moest woensdag werken hier in het dorp en daarna een beetje in huis aan het rommelen geweest en de eerste kerstspulletjes weggehaald.

20170103_213409

Donderdag
Ik voelde me enorm beroerd, verkouden, lopende ogen, neus, keelpijn echt een bagger dag dus eigenlijk naast van op de laptop en wat kerst opruimen niks gedaan

20170107_11474220170104_183026

Vrijdag
Jeej tijd om mijn contract te gaan tekenen, Mathieu reed gezellig even mee. Daarna even langs mama en toen weer naar huis, s`avonds hadden we een verjaardag waar we erg laat van thuis waren. Ook door de sneeuw wat langer er over gedaan, maar het is gelukt.

20170106_123335

Zaterdag
Hier lag niet zo heel veel sneeuw (gelukkig) s`avonds hadden we de nieuwjaarsreceptie bij Mathieu op het werk waar we rond 22:30u van thuis waren.

20170107_111501

Zondag
Een rustig dagje, beetje de was gedaan, boodschappen gehaald en eigenlijk lekker relaxt gedaan en even de bus tijden opgezocht want morgen (vandaag) mijn eerste werkdag dus ik ben heel erg benieuwd, hier zeker later meer over.

20170108_171925

Nou dat was het eigenlijk haha, ik ga mijn best weer doen om meer foto`s te maken zodat ik meer kan laten zien, dat is voor jullie ook leuker, want dit kun je niet echt een rewind noemen haha.

Hoe was jou eerste week van dit nieuwe jaar?

Geef een reactie

