Mijn eerste werkdag bij CSU

20170106_123335
Gister was het zover, mijn eerste werkdag bij CSU. Via de facture facebook groep van mijn omgeving ben ik terecht gekomen ij het CSU, dit is een schoonmaakbedrijf voor vakantieparken, maar ook kantoren etc. In Ouddorp is een nieuwe Landal park in aanbouw en daar zochten ze personeel voor het schoonmaken van de huisjes. Na een gesprek was ik eigenlijk gelijk aangenomen en heb ik afgelopen vrijdag mijn contract getekend. Gister was mijn eerste dag.

Ik heb dit werk eerder gedaan, maar de werksituatie was daar niet houdbaar, het lag niet aan het werk daar, maar echt puur aan de collega`s en leidinggevende.

Het was een goede eerste dag, de andere meiden zijn natuurlijk veel sneller in het werk als ik, je krijgt een bepaalde tijd om een huisje schoon te maken en we liepen wat achter, maar met uitleg en nog op mijn tempo duurde het iets langer. Gelukkig kwam de leiding steeds even kijken en vragen hoe het ging en ze waren tevreden en het meisje wat mij ingewerkt heeft die zei ook wel dat het goed zou komen dus daar vertrouwen we dan maar op he!

Het is best pittig en je moet echt door blijven gaan. Er is geregeld dat ik met de werkbus van CSU van en naar het werk kan meerijden dus dat scheelt ook aan bus en eigen benzine kosten en de meiden uit de bus zijn ook super gezellig.

Ik ga dit werk op maandag en vrijdag doen van 10-15 ongeveer dus dat moet wel goed komen denk ik. Vrijdag weer een nieuwe dag en dan loop ik nog met iemand mee en vanuit daar kijken we even of ik volgende week alleen kan proberen of nog een weekje samen ga.

Ik was wel heel erg nerveus van te voren haha en toen ik thuis kwam was ik versleten, maar ja het is natuurlijk wel even ander werk als het gastouder werk natuurlijk, maar ik heb het vertrouwen erin dat het goed komt en dat ik daar met deze groep wel een leuke tijd ga hebben. Het is ook een baan waarin je kan doorgroeien tot controleur van de schoonmaak of planning dus wie weet in de toekomst!

Wat doe jij voor werk?

Een gedachte over “Mijn eerste werkdag bij CSU

  1. Morgaine zegt:

    Dit werkt heeft mijn dochter ook gedaan maar dan bij … Center Parks, en zij is toen door gegroeid naar de Horeca wat nog veel leuker was, alleen de reistijden en bussen waren ronduit… vul maar in… dus daar is zij toen gestopt, heb je echt een rijbewijs voor nodig, want na een bepaalde tijd zijn er geen busjes meer van het werk. En je moet maar net een collega hebben die dezelfde kant op gaat. Wel fijn dat je werk hebt.

    Zelf doe ik vrijwiligerswerk, wist je al toch? Op een dagbesteding met verstandelijk beperkten en dan vooral een creatieve dagbesteding, hele dag knutselen dus 😀

    X

Geef een reactie

