Dekbed van dreamhouse bedding

dekbeddiscounter-1


Wat dekbedden betreft heb ik wel mijn voorkeuren, we hebben een lastig dekbed vind ik, omdat hij bepaalde stoffen erg blijft hangen en je heel erg last hebt van opgehoopt dekbed. Eerder mocht ik bij dekbeddiscounter een dekbed uitzoeken en ik was erg benieuwd, we hebben al een dekbed van hun en daar ben ik super tevreden over, is dat met deze ook zo?

Ik koos voor een dekbed van Dreamhouse bedding, wij hebben de kleuren wit, rood en donker grijs in de slaapkamer en ik vind het wel leuk als het dekbed dan een beetje matcht met de rest zo gezegd.

Het dekbed is van 100% katoen en wordt geleverd met 2 kussenslopen, ik vind katoen erg fijn slapen, het is best glad, lekker warm en het wordt ook niet lelijk met wassen hij blijft mooi in vorm.

Het dekbed valt van achter los dus je stopt hem niet nog eens in een hoekje, wat aan de ene kant wel fijn is zo valt hij lekker los, maar ik kan me ook voorstellen als jou dekbed glad is dat hij er dan uit kan zakken, dit is bij mij alleen nog nooit gebeurd.

dekbeddiscounter-3dekbeddiscounter-4

Het dekbed is gewoon wasbaar op maximaal 60 graden, ik was hem daarom gewoon met de andere was mee en gaat ook gewoon door de droger en net als bij het andere dekbed gaat dit niet ten koste van de kwaliteit.

dekbeddiscounter-2

Al met al ben ik heel erg blij ook weer met dit dekbed. En gaan we er heerlijk onder slapen.

Het dekbed is te koop bij Dekbeddiscounter voor een prijs van €39,95 voor 200x200cm

Waar koop jij meestal jouw dekbedovertreksets?

Dit artikel is geschreven in samenwerking

Geef een reactie

